سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : 40107
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

رسیدن به دستاوردهای فرهنگی نیازمند اخلاص است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع عظام تقلید گفت: رسیدن به دستاوردهای فرهنگی در حوزه آموزه‌های مختلف دینی از جمله حجاب و عفاف نیازمند اخلاص است.
رسیدن به دستاوردهای فرهنگی نیازمند اخلاص است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی ظهر امروز در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم که در دفتر آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی برگزار شد، با بیان اینکه خداوند ثواب اعمال نیک را در دنیا و آخرت مورد توجه قرار می‌دهد، اظهار کرد: امیدواریم کانون‌های مساجد بتوانند با ظرفیت بیشتری حرکت‌های فرهنگی خود را در استان‌های مختلف کشور دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید امور دنیوی را برای رسیدن به اهداف اخروی دنبال کند، اضافه کرد: اولیای الهی برای هدایت مردم به سمت آموزه‌های دینی فعالیت‌های خود را با محوریت مساجد دنبال کرده‌اند.

این مرجع تقلید به تاکیدات قرآن کریم بر لزوم داشتن اخلاص در اعمال اشاره کرد و گفت: خداوند متعال پاداش بسیاری را برای باتقوایان درنظر گرفته است به همین علت رسیدن به تقوا باید در محوریت امور مسلمانان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ادامه دادن راه حضرت ابراهیم(ع) است، تصریح کرد: این پیامبر الهی در میان اولیای الهی جایگاه ویژه‌ای دارد به همین علت تولیت خانه خدا توسط حضرت ابراهیم(ع) به حضرت اسماعیل(ع) واگذار شده است.

آیت‌الله علوی گرگانی از وضعیت کنونی جامعه اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی یاد کرد و افزود: رسیدن به دستاوردهای فرهنگی در حوزه آموزه‌های مختلف دینی از جمله حجاب و عفاف نیازمند اخلاص است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbz8ba.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما