شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 403
در قالب 10 اتوبوس؛

اولین کاروان راهیان نور قم به مناطق جنگی اعزام شد

قم نيوز : قم نیوز: اولین کاروان راهیان نور ویژه دانش آموزان پسر از قم در قالب 10 اتوبوس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شد.
اولین کاروان راهیان نور قم به مناطق جنگی اعزام شد
به گزارش قم نیوز، مسئول سازمان بسیج دانش آموزان و فرهنگیان سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم قبل از ظهر شنبه در حاشیه اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی از قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مرحله اول ۴۲۰ نفر از دانش آموزان پسر ناحیه سه قم به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

محمد علی مختاران با بیان اینکه امروز ۱۰ اتوبوس از قم به سمت این مناطق مقدس حرکت می‌کند ابراز داشت: ۱۰ راوی روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند و همچنین در هر اتوبوس چهار فرهنگی حضور دارد.

وی در خصوص برنامه‌های این سفر اضافه کرد: زیارت یادگارهای شهدای دوکوهه، عملیات رمضان شهدای شلمچه، یادمان فتح المبین و سد کرخه از جمله برنامه‌ها و بازدیدهای این سفر است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزان و فرهنگیان سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با بیان اینکه تا پایان سال جاری ۱۲ هزار دانش آموز از استان قم به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند، گفت: تاریخ اعزام این کاروان‌ها از ۱۵ مهر تا ۱۵ اسفندماه سال جاری است.

وی در خصوص هدف از اعزام این کاروانها اظهار داشت: هدف از اینکار آشنایی نسل چهارم انقلاب اسلامی با ارزشها و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و آشنایی بیشتر این نسل با فرهنگ ایثار و شهادت است.

گفتنی است اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی پسران با حضور فرماندهان سپاه علی ابن ابیطالب(ع) و مدیران آموزش و پرورش استان انجام شد و سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) و امین جعفری مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در جمع دانش آموزان پسر اعزامی سخنرانی کردند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcakeny149nw.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما