پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 40329
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اتصال بلوار شهيد كريمي به بلوار پيامبر اعظم(ص) قم

قم نيوز : قم نیوز: مجيد متين فر شهردار منطقه چهار قم گفت: ۸۵ هزار متر مربع براي ادامه بلوار شهيد كريمي تا بلوار پيامبر اعظم(ص) بايد تملك شود كه پس از آن پروژه وارد فاز اجرايي مي‌شود.
اتصال بلوار شهيد كريمي به بلوار پيامبر اعظم(ص) قم
به گزارش قم نيوز، مجيد متين‌فر با اشاره به عمليات اجرايي ادامه بلوار شهيد كريمي اظهار كرد: اين پروژه از ميدان مفيد تا تقاطع بلوار مرجعيت اجرا شده است كه ادامه اين بلوار تا بلوار پيامبر اعظم(ص) در برنامه كاري اين منطقه قرار گرفته است.

وي همكاري مالكاني كه در مسير پروژه هستند را مورد تاكيد قرار داد و خاطرنشان كرد: در صورتي كه مالكان به شهرداري منطقه مراجعه كنند و توافقات انجام شود عمليات اجرايي پروژه سريعتر آغاز خواهد شد و اهالي شهرك قدس، پرديسان، بنياد و صدوقي از اين طريق مسير دسترسي بسيار آساني به اتوبان و كمربندي خواهند داشت.

شهردار منطقه ۴ قم با بيان اينكه در مرحله اول بحث تملك ۸۵ هزار متر مربع اين پروژه در دستور كار است، گفت: طول پروژه هزار و ۲۰۰ متر و عرض متوسط آن ۷۰ متر مي‌باشد كه هزينه تملك آن ۲۵۰ ميليارد ريال است و پس از تكميل تملك وارد بحث اجرا مي‌شويم.

متين‌فر با اشاره به اهميت پروژه بلوار شهيد كريمي گفت: اين پروژه مسير اتصالي بين شمال و جنوب شهر است يعني پرديسان، شهيد صدوقي و قدس به عنوان جنوب شهر به سمت كمربندي امام علي(ع) و تقاطع ۷۲ تن متصل مي‌شود كه در بهبود عبور و مرور تاثير بسزايي دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchwxnk.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما