سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 40461
منبع : پایگاه خبری پلیس

نيروي انساني اصلي ترين سرمايه يک سازمان محسوب مي شود

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان گفت: نيروي انساني اصلي ترين سرمايه يک سازمان محسوب مي شود.
نيروي انساني اصلي ترين سرمايه يک سازمان محسوب مي شود
به گزارش قم نیوز، سردار" کاظم مجتبايي" در آئين معارفه معاون نيروي انساني فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اينکه مجموعه کارکنان معاونت نيروي انساني افرادي کارآمد،دلسوز و پر تلاش هستند،تاکيد کرد: بايد با مديريت جديد،اين معاونت در طراز و جايگاه استان قرار بگيرد.

وي با اشاره به اينکه هر کشوري سرمايه هايي دارد که شامل سرمايه هاي طبيعي،تاريخيو فرهنگي آن مي شود،افزود: نيروي انساني اصلي ترين سرمايه يک کشور محسوب مي شود .

فرمانده انتظامي استان قم ادامه داد: سرمايه هر کشور مردم آن بوده که اگر نباشند سايرسرمايه ها حفظ نخواهد شدو در يک سازمان نيز نقش عوامل انساني از اهميت بسزايي برخوردار است.

وي اضافه کرد: تعالي و پيشرفت يک سازمان به عوامل انساني آن بستگي دارد که بايد از آموزش کافي برخوردار بوده و صيانت و رسيدگي به معيشت شان در اولويت قرار داشته باشد.

سردار مجتبايي با بيان اينکه بيشترين توجه بيد به نيروي انساني در يک سازمان شود،بيان کرد: عملکرد معاونت نيروي انساني در توانمندسازي افراد بسيار موثر است .

فرمانده انتظامي استان خاطرنشان کرد: بدن انسان از دو بعد روح و جسم تشکيل شده که با تقويت بعد روحاني افراد توليد انرژي مي شود.

وي سپس بر موضوع رسيدگي بيشتر به خانواده هاي معظم شهداء و ايثارگران فرماندهي انتظامي استان قم تاکيد کرد.

سردار مجتبايي تصريح کرد: اگر معاونت نيروي انساني خوب عمل کند ،شکوفايي، ايجاد انگيزه و افزايش تلاش در جهت پيشبرد شاخص هاي ابلاغي از ناجا را شاهد خواهيم بود.

گفتني است، در پايان طي حکمي از سوي فرمانده ناجا و ابلاغ و قرائت آن در سالن جلسات اين فرماندهي سرهنگ" هادي ميرزايي" به مدت سه سال به سمت معاون نيروي انساني فرماندهي انتظامي استان قم منصوب شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceze8e.jh87pi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما