پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 40873
منبع : پایگاه خبری پلیس

پليس اخلاق تجاري را بر نمي تابد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان گفت: برخي در ازاي خدمت انتظار جبران دارند اما پليس اخلاق تجاري را بر نمي تابد.
پليس اخلاق تجاري را بر نمي تابد
به گزارش قم نیوز، سردار "کاظم مجتبايي" در همايش تجليل از ائمه جماعات و خادمين نماز فرماندهي انتظامي استان قم امامان جماعت را همچون سربازان فرهنگي، علمي و معنوي براي پيشبرد اهداف آئين اسلام و مذهب تشيع و تقويت عقل، فهم و معرفت افزايي عنوان کرد.

وي با اشاره به اينکه  رنج بشر امروز از جهل و ناداني است و خيلي از افراد در عين عالم بودن ممکن است جاهل باشند، افزود: عده اي با وجود آگاهي از مسائل ديني اما در فساد مالي نيز آلوده هستند و عقلانيت بر آن ها حاکم نيست و ذهني پر از نفسانيت دارند و اين بزرگ ترين درد بشريت است که علما و بزرگان بايد آن را حل کنند.

مجتبايي به اهميت مسئله شناسي در حل اين مشکل تاکيد کرد و گفت: خيلي از وقت ها نمي دانيم بايد درد و مسئله مان را بدانيم تا براي برطرف کردن آن تلاش کنيم، روحانيت در حل اين مسئله اساسي که همان آگاه سازي مردم است سهم بسزايي دارند.

وي سپس به اهميت حوزه زمان شناسي در اين رابطه پرداخت و افزود: اگر زمان از دست برود فرصت جبران نيست چون فرد ضعيف تر و گناهانش بيشتر مي شود نمونه آن انسان هايي هستند که بعد از سال ها عبادت متوجه مي شوند مسير را اشتباه رفته و بايد توبه کنند.

وي حريف شناسي را از نکات مهم حل اين مسئله دانست و تاکيد کرد: حريف اصلي انسان شيطان است، روحانيت همواره اين مسائل را به جامعه تفهيم مي کند اما عده اي نصيحت پذير نيستند.

فرمانده انتظامي استان قم در پايان با بيان اينکه کساني که در سايه منبر نشسته و بزرگ مي شوند بايد از نظر اخلاقي به آن فهم لازم برسند، تصريح کرد: در نيروي انتظامي براي توانمندي علمي کارکنان تلاش هاي خوبي شده است،‌ برخي در ازاي خدمت انتظار جبران دارند اما پليس اخلاق تجاري را بر نمي تابد و اگر خدمتي انجام مي دهد اخلاق مدار حرکت کرده و پاداش آن را از خداوند مي خواهد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbfwba.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما