پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 40530
منبع : پایگاه خبری پلیس
رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد

انهدام باند سرقت منازل در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان منازل و دستگیری سه نفر از اعضای اصلی این باند در استان خبر داد.
انهدام باند سرقت منازل در قم
به گزارش قم نیوز، احمد کرمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد و سریالی منازل در قم که منجر به بدبینی اذهان عمومی در سطح شهر شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با یکسری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در سطح گسترده پی بردند سارقان باندی سازمان یافته و متشکل از افراد حرفه‌ای و سابقه‌دار اهل یکی از استان‌های شمال غربی کشور بودند که پس از چند فقره سرقت منزل در نواحی مرفه‌نشین استان بلافاصله از شهر خارج و به استان خود عزیمت می‌کردند.

کرمی ادامه داد: ماموران تلاش خود را برای شناسایی هویت سارقان، پاتوق و مخفیگاه احتمالی آنان در شهر قم در دستور کار قرار دادند که با بهره‌گیری از بانک‌های اطلاعاتی و بررسی پرینت ریز مکالمات خطوط متعدد به دست آمده از سارقان در هفته‌های اخیر چهار نفر از اعضای اصلی باند شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در تحقیقات میدانی و بررسی‌های اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد، مخفیگاه و پاتوق سارقان متعلق به منزل یکی از اعضای باند است و نامبردگان پس از ورود به شهر قم از آن مکان برای طرح ریزی سرقت‌های خود و شناسایی محل‌های سرقت استفاده می‌کردند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان طی هفته‌های اخیر به صورت شبانه‌روزی در محل مورد نظر مستقر و با بهره گیری از توان پلیسی و انجام چندین روز عملیات تعقیب و مراقبت مشخص شد گروهی از باند سارقان مذکور در قم حضور یافته و در محدوده‌های این شهر تردد دارند که با ادامه عملیات، خودروی پژو 405 نقره‌ای سارقان مذکور شناسایی شد.

کرمی خاطرنشان کرد: ماموران در نهایت به محض ورود سارقان به تور اطلاعاتی بلافاصله و در یک اقدامی غافلگیرانه ضمن توقیف خودری موصوف، سه نفر از اعضای اصلی باند را دستگیر کرده و در بازرسی بدنی از آنان وسایلی از قبیل چاقوی ضامن‌دار، اسپری اشک‌آور و...  کشف کرده و متهمان به پلیس آگاهی استان اعزام شدند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbgsba.rhbgfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما