يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 40579
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

برگزاري المپياد ورزشي مساجد و محلات در قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم گفت: با مشاركت اين سازمان ، در المپياد ورزشي مساجد و محلات، ورزشكاران مستعد و آينده‌دار مناطق مختلف استان قم در دو رده سني براي كسب عناوين برتر با يكديگر به رقابت مي‌پردازند.
برگزاري المپياد ورزشي مساجد و محلات در قم
به گزارش قم نیوز، سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم گفت: سه ماه تعطيلي مدارس در فصل تابستان فرصتي مغتنم براي ارائه آموزش‌هاي مختلف از جمله آموزش در رشته‌هاي مختلف ورزشي همزمان با رقابت در اين عرصه به دانش‌آموزان است تا هم از نظر فكري و روحي و هم از نظر جسماني، اوقات فراغت دانش‌آموزان به شكلي مطلوب پر شود.

سيدرسول موسوي نژاديان از برگزاري هجدهمين دوره المپياد ورزشي مساجد و محلات قم در دو رده سني نونهالان و نوجوانان با حضور علاقمندان از نقاط مختلف شهر قم و با مشاركت سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم خبر داد و گفت: ورزشكاراني كه قصد شركت در اين رقابت‌ها را دارند بايد به كانون‌هاي فرهنگي مساجد و محلات قم مراجعه كنند.

وي گفت: اين دوره از المپياد ورزشي مساجد و محلات قم در بخش تيمي براي رقابت شركت كنندگان در رشته‌هاي فوتسال، واليبال و فوتبال دستي برنامه‌ريزي شده است و ورزشكاران حاضر در مسابقات بخش انفرادي نيز براي كسب عناوين برتر ۶ رشته ورزشي و محلي مسابقه مي‌دهند.

موسوي نژاديان اظهار كرد: رقابت‌هاي بخش انفرادي در رشته‌هاي دوچرخه‌سواري، دو سرعت، تنيس روي‌ميز و كبدي با همكاري هيأت‌هاي اين سه رشته ورزشي به انجام مي‌رسد و نونهالان و نوجوانان شركت كننده در دو رشته محلي يعني هفت سنگ و خروس‌جنگي نيز با يكديگر رقابت خواهند كرد.

وي افزود: شركت كنندگان از هفته نخست مرداد ماه با برگزاري مراسم افتتاحيه با يكديگر براي كسب عنوان‌هاي برتر رقابت مي‌كنند و مراسم اختتاميه نيز در شهريور ماه سال جاري برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceon8e.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما