دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 39260
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اجراي طرح معنوي استقبال از ماه مبارك رمضان توسط شهرداري قم

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم از اجراي طرح معنوي استقبال از ماه مبارك رمضان براي پاكسازي و نظافت پيرامون مساجد شهر خبر داد.
اجراي طرح معنوي استقبال از ماه مبارك رمضان توسط شهرداري قم
به گزارش قم نیوز، سيدمحسن ميرهادي با اشاره به آماده سازي فضاي عمومي شهر براي استقبال از ماه مبارك رمضان اظهار كرد: مناسب سازي فضاي شهري و تبليغات محيطي با محوريت مساجد از طريق بسيج نيروها و امكانات شهري با مشاركت شهروندان در اين ايام برنامه ريزي شده است.

وي با بيان اينكه از ۱۶ خرداد طرح معنوي استقبال از ماه مبارك رمضان در سطح مناطق هشتگانه در راستاي پاكسازي و نظافت پيرامون مساجد آغاز شده است، افزود: پاكسازي و غبارروبي اطراف مساجد سطح شهر، شستشو و پاكسازي معابر اطراف مساجد، لكه گيري آسفالت و جمع آوري نخاله هاي اطراف از جمله اقداماتي است كه در قالب اين طرح انجام مي شود.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم لزوم زيباسازي حاشيه مساجد را يادآور شد و گفت: در اين راستا ديوارهاي نازيبا براي ارتقاء سيما و منظر شهري و ايجاد فضايي معنوي در حاشيه مساجد رنگ آميزي مي شود.

وي تعامل با مساجد براي جمع آوري پسماندهاي شهري و استقرار مخازن جمع آوري پسماند در ايام ماه مبارك رمضان را مورد توجه قرار داد و افزود: طرح هاي معنوي شهرداري در ايام ماه مبارك رمضان با همكاري همه مناطق و حوزه هاي خدمات شهري و مديران شهري و با مشاركت مردم اجرايي شده است.

ميرهادي كاشت گل و گياه و نهال در اطراف مساجد را از ديگر اقدامات شهرداري در اين ايام عنوان كرد و گفت: در مناسبت هاي خاص ماه مبارك رمضان نيز برنامه هاي ويژه اي در دستور كار مي باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjy8et.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما