يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 40750
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

مراسم افتتاحيه المپياد ورزشي محلات و مساجد قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم از برگزاري مراسم افتتاحيه المپياد ورزشي محلات و مساجد قم با حضور پرشور نونهالان و نوجوانان قمي خبر داد.
مراسم افتتاحيه المپياد ورزشي محلات و مساجد قم برگزار شد
به گزارش قم نيوز، سيد رسول موسوي نژاديان در افتتاحيه مراسم المپياد ورزشي مساجد و محلات قم در سالن شهيد حيدريان در سخناني اظهار داشت: برگزاري المپياد ورزشي محلات و مساجد مورد توجه ويژه شهرداري قم است و هدف ما در اين المپياد جلب مشاركت ساير دستگاه‌ها در امر ورزش همگاني است.

وي افزود: محور برنامه‌هاي المپياد ورزش همگاني در سطح شهر، محلات و مساجد قم هستند و از اين طريق، دستيابي به اهداف فرهنگي محقق مي‌شود و در اين راستا سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم نيز مسجد محوري را با قوت پيگيري خواهد كرد.

علي اكبر سليماني معاون دفتر ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان نيز در سخناني با ابراز خرسندي از حضور در جمع ورزشكاران نونهال قمي گفت: توسعه ورزش در ميان اقشار مختلف مردم، پايه و اساس برنامه توسعه ورزش و نيز راهي براي پيشگيري از آسيب‌هاي جسماني، رواني و اجتماعي است و از اين رو، برگزاري المپيادهاي محلات از اهميت خاصي برخوردار است.

وي عنوان كرد: هر اندازه ورزش در مساجد و محلات رونق پيدا كند نتايج آن به هيئت‌هاي ورزشي و سپس ورزش قهرماني ورود پيدا مي‌كند و سرمايه گذاري در ورزش همگاني در اين سطح به معناي انجام يك برنامه جامع و هدف‌دار براي سلامت قشر جوان و فعال آينده است.

وي افزود: المپياد ورزشي محلات و مساجد قم با حضور بيش از ۴ هزار ورزشكار در ۱۰ رشته در نقاط مختلف قم برگزار خواهد شد.

در اين مراسم كه با حضور پرشور نونهالان و نوجوانان از مناطق و مساجد مختلف سطح شهر قم برگزار شد برخي از مسئولان شهري و ورزشي استان قم حضور داشتند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfxedj.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما