يکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 4063
معاون استاندار خبر داد:

ارسال بخش‌نامه تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی به تمام دستگاه‌ها

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم از ارسال بخش‌نامه تبدیل نیروهای شرکتی به قراردادی از سوی استانداری به دستگاه‌های اجرایی خبر داد و از مدیران خواست تا از این فرصت استفاده کنند.
ارسال بخش‌نامه تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی به تمام دستگاه‌ها
به گزارش قم نیوز، محسن محرری در هشتمین جلسه شورای اداری استان قم که شنبه شب در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، از اعزام مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان به سرزمین‌های نور در قالب کاروان راهیان نور خبر داد.

وی گفت: این طرح به همت سازمان بسیج اداری استان و مجموعه سپاه علی‌بن ابیطالب طراحی و با همکاری استانداری به اجرا درخواهد آمد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم خاطرنشان کرد: البته با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال قرار داریم و دستگاه‌های استان با حجم بالای کار مواجه هستند، کاروان ویژه مدیران برای بازدید از مناطق جنوب بعد از تعطیلات نوروزی اعزام می‌شوند.

وی ابراز داشت: برای ثبت نام مدیران برای اعزام به مناطق جنگی جنوب در قالب کاروان راهیان نور اطلاع ‌رسانی صورت خواهد گرفت و مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

محرری همچنین با اشاره به ارسال بخش‌نامه تبدیل نیروهای شرکتی از سوی استانداری به همه دستگاه‌های استان گفت: با توجه به مصوبه هیئت وزیران، فرصت محدود است و مدیران و مسوولان دستگاه‌ها حتما از این فرصت استفاده کنند.

وی در پایان با اشاره به مهلت ۱۵ روزه هیئت وزیران، از مدیران و مسوولان دستگاه‌های استان خواست تا طبق آنچه در دستورالعمل آمده و مصوبه هیئت وزیران است نسبت به تبدیل نیروهای شرکتی به نیروهای قراردادی اقدام کند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.p8ebjh87x9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما