شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 40743
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل هواشناسی استان قم:

وزش باد طی چند روز آینده هوا را غبار‌آلود نخواهد کرد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل هواشناسی قم، گفت: وزش باد در برخی ساعات امروز و چند روز‌ آینده، گرد و خاک به همراه نخواهد داشت و موجب غبار‌آلودی هوا نخواهد شد.
وزش باد طی چند روز آینده هوا را غبار‌آلود نخواهد کرد
به گزارش قم نیوز، یحیی زارع با اشاره به وضعیت آب و هوای امروز استان قم، ‌اظهار کرد: امروز هوا صاف و کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در برخی ساعات امروز شاهد وزش باد با سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان قم، کمینه دمای هوای امروز را 21 درجه سانتیگراد و بیشینه دمای هوا را 40 درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرد.

زارع وضعیت آب و هوای فردا در استان قم را نیز صاف و کمی ابری پیش‌بینی کرد و گفت: در برخی ساعات فردا، شاهد وزش باد با سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهیم بود.

وی کمینه دمای هوای فردا را 23 درجه سانتیگراد و بیشینه دمای هوا را 41 درجه سانتیگراد پیش‌بینی و اضافه کرد: امروز و فردا باد از سمت شرق خواهد وزید.

مدیرکل هواشناسی استان قم با بیان اینکه روز دوشنبه وضعیت هوای استان قم صاف تا قسمتی ابری خواهد بود،‌ عنوان کرد: وزش باد در برخی ساعات تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

زارع افزود: سرعت وزش باد در روز دوشنبه در استان قم، 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

وی کمینه دمای هوای استان قم در روز دوشنبه را 24 درجه سانتیگراد و بیشینه دمای هوا در این استان را 42 درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرد و گفت: جهت وزش باد در روز دوشنبه نیز از سمت شرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان قم با اشاره به تداوم وزش باد از امروز تا چند روز‌ آینده،‌ عنوان کرد: وزش باد در برخی ساعات امروز و چند روز‌ آینده، گرد و خاک به همراه نخواهد داشت و موجب غبار‌آلودی هوا نخواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchxqnk.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما