يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 40949
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

سد معبر در هسته مركزي شهر به حداقل رسيده است

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم با تاكيد بر ساماندهي وانت بارها در محدوده هسته مركزي شهر خاطرنشان كرد: در حال حاضر با كنترل هسته مركزي شهر، ميزان سد معبر به حداقل رسيده است.
سد معبر در هسته مركزي شهر به حداقل رسيده است
به گزارش قم نيوز، سيدامير سامع با اشاره به عرضه ميوه توسط وانت بارها و ايجاد سد معبر در معابر و خيابان هاي شهر گفت: شهرداري به اين مساله ورود پيدا كرده و تصميماتي در اين مساله اتخاذ شده است.

وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستاي جلوگيري از تخلفات شهري و سد معبر خاطرنشان كرد: چند نقطه از شهر قم آماده شده و كساني كه معيشتشان از محل فروش ميوه است و اهل شهر قم هستند در اين فضاها به ادامه فعاليت بپردازند.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم تصريح كرد: كساني هم كه اهل شهر قم نيستند و شرايط لازم را هم براي فروش ميوه ندارند، لزومي ندارد كه اقدام به اين كار كنند و با آنها برخورد خواهد شد.

وي با تاكيد بر ساماندهي وانت بارها در محدوده هسته مركزي شهر خاطرنشان كرد: در حال حاضر با كنترل هسته مركزي شهر، ميزان سد معبر به حداقل رسيده است.

سامع گفت: از مردم در خواست داريم ميوه و اقلام مورد نياز خود را از فروشگاه ها و واحدهاي سطح شهر تهيه كنند كه بتوان نظارت بيشتري روي اقلام توزيع شده در شهر داشته باشيم.

وي لزوم همراهي مردم براي تامين نظم و انضباط شهري را مورد تاكيد قرار داد و گفت: ساماندهي دست فروشان شهر آغاز شده و براي بخشي از اين افراد فضايي مشخص شده تا بتوان شرايط منظمي را بر شهر حاكم كرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf11dj.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما