چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 41046
ظهر امروز انجام شد

بازدید معاون اجتماعی قوه قضائیه از کمپ ترک اعتیاد ‌قمرود

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ظهر امروز به همراه جمعی از مدیران این معاونت از مرکز بازپروری و کمپ ترک اعتیاد قمرود بازدید کرد.
بازدید معاون اجتماعی قوه قضائیه از کمپ ترک اعتیاد ‌قمرود
به گزارش قم نیوز، محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ظهر امروز به همراه جمعی از مدیران این معاونت از مرکز بازپروری و کمپ اعتیاد قمرود بازدید کرده و مشکلات این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

ابوالفضل شریفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه دو مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب مواد مخدر بر اساس ماده 16 استان قم در قمرود ایجاد شده است، اظهار کرد: اکنون نزدیک به 30 نفر در مرکز زنان و 200 نفر در مرکز مردان در حال ترک هستند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های افراد معتاد باید نسبت به رهایی همسران و فرزندان خود از معضل اعتیاد اهتمام جدی داشته باشند، تصریح کرد: اکنون هشت کمپ ترک اعتیاد خصوصی در استان قم فعالیت دارد که افراد معتاد می‌توانند به صورت داوطلبانه به آنها مراجعه کنند.

همچنین جمعی دیگر از مسؤولان معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به همراه مهدی امیری اصفهانی قائم مقام این معاونت از مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری قم بازدید کردند.

بازدید از معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم، زیارت ضریح مطهر حضرت معصومه(س)، دیدار با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم و آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، شرکت در برنامه زنده تلویزیونی شبکه نور و برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های سفر امروز معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به قم است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcep78e.jh8zei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما