دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 4111
معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری قم خبر داد:

تسهیلات وی‍ژه برای مشارکت در ساخت پارکینگ‌های عمومی

قم نيوز : قم نیوز: معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری قم از پرداخت تسهیلات وی‍ژه برای مشارکت در ساخت پارکینگ‌های عمومی خبر داد و گفت: علاقمندان به مشارکت در ساخت پارکینگ‌های عمومی می‌توانند به شهرداری قم مراجعه کنند.
تسهیلات وی‍ژه برای مشارکت در ساخت پارکینگ‌های عمومی
به گزارش قم نیوز، محسن نصیری امروز با اشاره به اهمیت احداث پارکینگ‌های عمومی اظهار داشت: وجود پارکینگ علاوه بر اینکه برای شهروندان حائز اهمیت است سبب کاهش ترافیک خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور مشارکت شهروندان در ساخت پارکینگ در شهر از افرادی که صاحب املاک بزرگ هستند و می‌توانند در ملک خود پارکینگ ایجاد کنند دعوت شده است تا در ساخت پارکینگ به شهرداری کمک کنند تا در این زمینه بتوان از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کرد.

معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری قم تصریح کرد: شهروندانی که پارکینگ ایجاد کنند، می‌توانند از تسهیلات و تشویقاتی که شهرداری برای آنها در نظر گرفته است استفاده کنند.

نصیری گفت: به ازای احداث پارکینگ پنج طبقه، یک طبقه تجاری به صورت تشویقی و بدون پرداخت عوارض شهرداری به شخص مالک تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: افرادی که اقدام به ساخت پارکینگ در شهر کنند، تسهیلات بانکی از سوی بانک‌هایی که با شهرداری قم در ارتباط هستند به آنها تعلق خواهد گرفت که این میزان تسهیلات بستگی به تعداد طبقات پارکینگ خواهد داشت.

معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری قم با اشاره به فراخوان انجام شده در روزنامه‌های کثیرالانتشار برای مشارکت ساخت پارکینگ‌های عمومی عنوان داشت: در نخستین فراخوان برای مشارکت مردم دو نفر از شهروندان ابزار علاقه کردند و زمین‌ آنها در حال بررسی است.

نصیری از فراخوان دوم مشارکت مردم برای ساخت پارکینگ‌های عمومی خبر داد و گفت: این فراخوان هفته دوم بهمن‌ ماه در روزنامه‌ها منتشر خواهد شد و علاقمندان می‌توانند برای مشارکت در این پروژه به شهرداری قم مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.za5ct1azzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما