يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 41139
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

برخورد با وانت بارها و دستفروشان در منطقه ۸

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم با اشاره به علت تراكم وانت بارها در پرديسان گفت: علت اصلي اين ميزان تراكم در روزهاي اخير اجراي طرحي با عنوان ساماندهي وانت بارهاي عرضه ميوه و تره بار در سطح شهر به ويژه هسته مركزي است كه سبب هدايت وانت بارها به سمت پرديسان شده است.
برخورد با وانت بارها و دستفروشان در منطقه ۸
به گزارش قم نیوز، سيدعبداله سليماني اقدامات شهرداري منطقه براي برطرف كردن مشكل سد معبر را مورد توجه قرار داد و اظهار كرد: تابلوهاي توقف ممنوع در مكان‌هاي مناسب نصب شده و همچنين مكاني براي استقرار وانت بارها تعيين شده تا مزاحمتي براي شهروندان در زمينه سد معبر ايجاد نشود.

 وي ادامه داد: ۱۲ تابلوي توقف ممنوع در سطح بلوار دانشگاه نصب شده تا پليس راهور بتواند در زمينه تخلفات پارك خودرو اعمال قانون كند.

شهردار منطقه هشت قم خاطرنشان كرد: بنرهايي در سطح منطقه نصب شده كه در اين بنرها به كساني كه سد معبر مي‌كنند، اخطار قانوني براي جلوگيري از توقف و سد معبر داده مي‌شود.

وي با بيان اينكه واحد پيشگيري و رفع تخلفات شهري منطقه به طور دائم با وانت‌بارها برخورد مي‌كند، گفت: اين اقدامات تنها به شهرداري ختم نمي‌شود بلكه بايد كار فراسازماني انجام شود و به همكاري سازمان‌هاي ديگر مانند پليس راهور و مراجع قضايي نياز دارد تا با آنها برخورد قاطع و قانوني صورت گيرد.

سليماني عنوان كرد: اين طرح به زمان نياز دارد، البته مذاكرات و هماهنگي‌هاي لازم در اين خصوص با سرپرست دادسراي عمومي و انقلاب پرديسان و پليس راهور انجام شده است.

وي يادآور شد: اكنون نيز بخش خدمات شهري منطقه محل‌هايي را براي جانمايي و ساماندهي وانت بارها در نظر گرفته است تا مزاحمتي براي مردم نداشته باشند و ايجاد ترافيك نكنند.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchwznk.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

رسول
وانت بارهای سبزی فروش با بلندگوهای خود خیلی مزاحمت ایجاد می کنند. در روزهای تعطیل هم آسایش مردم را سلب می کنند. چرا شهرداری و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی کاری نمی کنند. یکی از ساکنان پردیسان قم.