يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 40049
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

توسعه طرح ساماندهي وانت‌بارها از هسته مركزي به حاشيه شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم از توسعه گستره نظارت بر ساماندهي وانت‌بارها و افزايش نظارت‌ها از هسته مركزي به حاشيه شهر قم خبر داد.
توسعه طرح ساماندهي وانت‌بارها از هسته مركزي به حاشيه شهر قم
به گزارش قم نيوز، احمدرضا شفيعي با اشاره به طرح ساماندهي وانت‌بارها در شهر قم، اظهار كرد: اين طرح از اوائل هفته جاري وارد فاز دوم خود شده و گستره وسيع‌تري از شهر قم را در بر مي گيرد.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم با اشاره به شروع طرح ساماندهي وانت‌بارها و برخورد با سد معبر از ۱۵ فروردين‌ماه سال جاري، افزود: اين طرح با هدف شناسنامه‌دار كردن وانت‌بارها آغاز شد كه با استقبال ضعيف رانندگان وانت‌بارها آغاز شد.

وي تصريح كرد: در فاز يك طرح ساماندهي وانت‌بارها با هر گونه سدمعبر اين افراد در هسته مركزي شهر برخورد شده و ۵ نقطه شهر براي استقرار اين افراد تعيين شد.

شفيعي با بيان اينكه از ماه هاي قبل از اجراي اين طرح برنامه‌ريزي‌ها صورت گرفته و هماهنگي با مراجع قضايي انجام شده بود، تأكيد كرد: به موجب هماهنگي‌هاي صورت گرفته جواز برخورد با هر گونه سد معبر توسط اين افراد به ويژه در هسته مركزي شهر به شهرداري و با همكاري نيروهاي قضايي و انتظامي صادر گرديد.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم از ورود طرح ساماندهي وانت‌بارها به مرحله و فاز دوم خبر داد و تصريح كرد: با تلاش‌هاي صورت گرفته در اين چند ماه شاهد كاهش چشمگير سد معبر وانت‌بارها در هسته مركزي شهر بوده‌ايم و از ديروز نظارت‌ها گستره وسيعي‌تري را در برخواهد گرفت و خيابان‌ها و معابر حاشيه‌اي هم در محدوده‌ي نظارتي شهرداري قرار خواهند گرفت.

شفيعي پديده سد معبر را معضل مهمي براي شهر قم برشمرد و بيان كرد: با تلاش شبانه‌روزي مأموران نظارت اداره كل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم اميدوار هستيم با تلاش‌هاي صورت گرفته هر چه بيشتر بتوانيم از اين پديده ناپسند كه سبب مخدوش شدن چهره شهر قم مي‌شود جلوگيري كنيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgyz9t.ak9zt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما