?>?> افتتاح ۱۱۴ پروژه عمران شهري شهرداري قم در هفته دولت | قم نیوز
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 41143
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

افتتاح ۱۱۴ پروژه عمران شهري شهرداري قم در هفته دولت

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: همزمان با هفته دولت ۱۱۴ پروژه عمران شهري با بيش از ۳۵۰ ميليارد ريال اعتبار در سطح مناطق هشتگانه به بهره برداري مي رسد.
افتتاح ۱۱۴ پروژه عمران شهري شهرداري قم در هفته دولت
به گزارش قم نیوز، دكتر سقائيان نژاد ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، نامگذاري هفته نخست شهريور به نام هفته دولت به ياد اين دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامي را يادآور شد و گفت: اين هفته فرصتي است تا خادمان مردم، فعاليت ها و خدمات نظام مقدس اسلامي را اطلاع رساني كرده و ظرفيتي جديد براي خدمات رساني به مردم فراهم كنند.

وي با اشاره به برنامه هاي شهرداري قم براي ارائه خدمات جديد در هفته دولت و افتتاح پروژه هاي جديد شهري اظهار كرد: شهرداري نيز همراه با ديگر مجموعه هاي دولتي استان، باب جديد خدمات رساني به مردم را باز كرده پروژه هاي جديدي را به بهره برداري مي‌رساند.

شهردار قم از افتتاح ۱۱۴ پروژه عمران شهري همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: اين پروژه ها با اعتباري بالغ بر ۳۵۲ هزار و ۴۶۸ ميليون ريال آماده افتتاح شده است و در طول هفته دولت در سطح مناطق هشتگانه در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

وي با بيان اينكه پروژه هاي شهري آماده افتتاح در هفته دولت شامل پروژه هاي روكش معابر فرعي و اصلي، جدول گذاري، اصلاح هندسي، اصلاح فضاي سبز، احداث سرويس بهداشتي و نمازخانه مي شود، افزود: در منطقه يك ۱۳ پروژه با اعتباري بالغ بر ۱۱ هزار ميليون ريال به بهره برداري مي رسد.

سقائيان نژاد گفت: همچنين در منطقه دو ۱۲ پروژه با اعتبار ۳۴ هزار و ۲۳۳ ميليون ريال، منطقه سه ۲۴ پروژه با اعتبار ۴۴ هزار و ۷۶۰ ميليون ريال، منطقه چهار ۱۴ پروژه با اعتبار ۶۷ هزار و ۴۵۶ ميليون ريال و در منطقه پنج، هشت پروژه با اعتبار ۵۳ هزار و ۴۰۰ ميليون ريال افتتاح مي شود.

وي پروژه هاي آماده افتتاح منطقه ۶ شهرداري را ۱۴ مورد ذكر كرد و افزود: پروژه هاي منطقه ۶ نيز با اعتباري بالغ بر ۵۳ هزار و ۵۰۰ ميليون ريال آماده افتتاح شده است.

شهردار قم اضافه كرد: در منطقه هفت نيز ۲۲ پروژه با اعتبار ۴۴ هزار و ۹۱۹ ميليون ريال و در منطقه هشت ۵ پروژه با اعتبار ۴۳ هزار ميليون ريال همزمان با هفته دولت به بهره برداري مي رسد.

وي با اشاره به وضعيت پروژه هاي نيمه كاره شهرداري نيز گفت: اكثر اين پروژه ها به مرور تا پايان سال در اختيار مردم قرار خواهد گرفت و چند پروژه جديد نيز در مرحله آغاز عمليات اجرايي خواهيم داشت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc1sq0.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما