چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 41241
منبع : پایگاه خبری پلیس

بيشترين امتياز پليس توانمندي اخلاقي آن است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان، با بيان اينکه حرفه پليس يکي از سخت ترين کارها و نيازمند صبر و عزت نفس بالاست، گفت: بيشترين امتياز پليس توانمندي اخلاقي آن است.
بيشترين امتياز پليس توانمندي اخلاقي آن است
به گزارش قم نیوز، سردار"کاظم مجتبايي"در آئين بزرگداشت مقام پزشک، اظهارداشت: تمام افراد در يک جايگاه سازماني نقشي محول دارند و آن سازمان نيز منشور خاص خودش را دارد مانند پزشکان و کارکنان نيروي انتظامي که پس از فارغ التحصيلي از دانشگاه به منشور سازمان خود متعهد مي شوند.

وي گفت: در برخي مشاغل شايد اين قسم نامه قرائت نشود اما افراد بايد به آن پايبند باشند.

فرمانده انتظامي استان قم سپس با اشاره به دو نقش محقق و محول در يک جايگاه سازماني،‌ خاطرنشان کرد:مقبوليت و عزت در قرابت نقش محقق و محول بوده که امتيازات افراد بر اساس آن سنجيده مي شود.

سردار مجتبايي با بيان اينکه آنچه ما انجام مي دهيم فاصله بين اين دو نقش را رقم مي زند، گفت:اگر مردم از فرد راضي و نمره بيشتري به آن بدهند خداوند نيز آن را در نظر مي گيرد.
وي افزود: خوشبختانه کادر پزشکي پليس قم نزديک ترين جايگاه را به نقش شان ايفا و از لحاظ تخصص هماهنگي و تعامل با پليس استان بالاترين امتياز را دارند و پليس نيز رسالتي برعهده داشته تا نقش خود را محقق و نزديک ترين جايگاه را نزد پروردگار کسب کند.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه نيروي انتظامي در خدمات رساني يکپارچه عمل مي کند و حرفه پليس يکي از سخت ترين کارها و نيازمند صبر و عزت نفس بالاست، گفت: بيشترين امتياز پليس توانمندي اخلاقي آن است.

دکتر عطوفي نيا معاون بهداد فرماندهي اتظامي استان قم نيز در ابتداي اين همايش با بيان اينکه بيش از 40 پزشک عمومي و متخصص با مجموعه بهداري پليس قم همکاري دارند، گفت: يکي از عوامل آرامش در زندگي برخورداري از سلامت جسم و جان است که در آموزه هاي اسلامي به عبارات مختلف به عنوان بالاترين نعمت از آن ياد شده است.

وي گفت:ريشه طب به معناي وفق و مدارا در کار و لطف ورزيدن است و طبيب را از آن جهت طبيب مي نامند که با مدارا و تدبير لطيف خود اندوه را از دل مي گيرد و بيمار را خوش و خرسند مي سازد و در واقع شفا بخشي کار خدايي است.

معاون بهداد فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اينکه سلامتي اعتباري از جنس امنيت دارد، تصريح کرد:فعاليت هاي اجتماعي بدون امنيت ناکارآمد بوده و همواره دو نعمت سلامت و امنيت از جايگاه بالايي برخوردار هستند.

در پايان اين همايش از پزشکان معاونت بهداري فرماندهي انتظامي استان قم با اهداء لوح تقدير تجليل شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb85ba.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما