چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 4165
قائم مقام دبیر پنجمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب خبر داد:

حضور وزیر ارشاد در اختتامیه جشنواره بوی سیب

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام دبیر پنجمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب گفت: مراسم اختتامیه جشنواره بوی سیب پنجشنبه 13 بهمن با حضور وزیر ارشاد در مرکز فقهی ائمه اطهار قم برگزار خواهد شد.
حضور وزیر ارشاد در اختتامیه جشنواره بوی سیب
به گزارش قم نیوز، علی اصغر جوشقان‌نژاد اظهار داشت: با به پایان رسیدن فرایند داوری پنجمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب ۳۰ نفر از برگزیدگان مشخص شدند.

وی افزود: مراسم اختتامیه در روز ۱۳ بهمن ماه از ساعت ۱۴ و ۳۰ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و در این مراسم از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید.

مدیر اطلاعات و برنامه ریزی رادیو معارف خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه علاوه بر تقدیر از برگزیدگان از مجموعه جدیدی از تولیدات رادیو معارف رونمایی خواهد شد.

جوشقان‌نژاد ابراز امیدواری کرد با معرفی برگزیدگان این دوره الگوهای وبلاگ نویسی جدیدی در فضای وبلاگ نویسی کشور معرفی شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: کسانی که نمی‌توانند در این مراسم حاضر شوند می‌توانند مراسم اختتامیه را به‌صورت زنده از رادیو معارف بشنوند و همچنین از چند شبکه تلویزیونی از جمله شبکه قرآن و شبکه ۵ سیما نیز بخش‌هایی از مراسم صورت تولیدی پخش خواهد شد.

قائم مقام دبیر پنجمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب گفت: قبل از اختتامیه اردوی بوی سیب تشکیل خواهد شد که وبلاگ نویسان از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.-nkt23nzmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما