چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 4170
سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

علیرضا وفایی بازی با تیم حفاری اهواز را از دست داد

قم نيوز : قم نیوز: علیرضا وفایی بازیكن ملی پوش تیم فوتسال صبای قم بازی حساس روز پنجشنبه هفته جاری مقابل حفاری اهواز را از دست داد.
علیرضا وفایی بازی با تیم حفاری اهواز را از دست داد
به گزارش قم نیوز، سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: علیرضا وفایی از بازیكنان كلیدی تیم فوتسال صبای قم به دلیل سه اخطاره بودن در بازی مقابل حفاری اهواز محروم است.

حسین گنجیان روز چهارشنبه خاطرنشان كرد: وضعیت تیم صبای قم برای بازی مقابل حفاری بسیار خوب است ما مصمم هستیم با ارایه یك بازی خوب، تیم حفاری را شكست دهیم.

وی ادامه داد: تیم حفاری یك تیم قوی با بازیكنان تاكتیكی و كادرفنی باتجربه است ولی ما با تلاش بازیكنان و حمایت تماشاگران به چیزی كمتر از پیروزی در این مسابقه رضایت نخواهیم داد.

گنجیان در واكنش به سخنان سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: همه پیروزی های تیم فوتسال صبای قم بر اساس كار تیمی و گروهی بود و هیچ تیمی با دو یا سه باریكن نمی تواند ۳۶ امتیاز در لیگ برتر به دست آورد.

وی همچنین گفت: ما در هر بازی در كنار بازیكنان اصلی و باتجربه خود، به جوانان نیز میدان خواهیم داد و در مسابقه به تناسب بازی از بازیكنان جوان خود استفاده می كنیم.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز در گفت وگویی گفته بود بسیاری از پیروزی های تیم صبای قم بر اساس تاكتیك انفرادی است نه كار گروهی.

بازی دو تیم فوتسال صبای قم و حفاری اهواز روز پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.50o2yt0fza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما