پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 41706
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

وضعيت مطلوب مديريت پسماند در منطقه هشت قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم گفت: با توسعه امكانات در اين منطقه فعاليت هاي خوبي انجام شده و شاهد وضعيت مطلوب مديريت پسماند هستيم كه برنامه ها در زمينه تفكيك زباله خشك بايد توسعه يابد.
وضعيت مطلوب مديريت پسماند در منطقه هشت قم
به گزارش قم نيوز، سيدعبدالله سليماني با بيان اينكه در بحث پسماند در سال هاي اخير اقدامات گسترده اي انجام شده است، اظهار كرد: در پرديسان نقاط ضعف و قوت مشخص شده و بايد عملياتي تر در اين بخش به اين موضوع پرداخت.

وي با تاكيد بر استفاده از تجربيات ديگر مناطق در حوزه مديريت پسماند خاطرنشان كرد: بسياري از تجربه ها در منطقه هشت كسب شده و مناطق ديگر بايد از اين تجربيات استفاده كنند تا دچار همين مشكلات نشوند و بتوانند از منابع خود استفاده بهتري داشته باشند.

شهردار منطقه هشت قم با اشاره به توجه ويژه شهروندان ساكن در پرديسان به تفكيك در مبدا خاطرنشان كرد: به دليل اينكه در مجتمع ها حجم پسماند بسيار بالا است مردم اقدام به تحويل پسماند خشك به شهرداري نمي كنند و در پي منفعت مالي هستند و اين مشكلاتي را در پي داشته است.

وي با تاكيد بر ضرورت بهبود هدايا و جوايز تفكيك پسماند در شهر خاطرنشان كرد: بايد مشوق ها را براي مردم بالا برده تا همكاري بهتري با مجموعه شهرداري براي بهبود خدمات شهري داشته باشند.

سليماني با اشاره به وضعيت مطلوب منطقه هشت در زمينه مديريت پسماند خاطرنشان كرد: با توسعه امكانات در اين منطقه فعاليت هاي خوبي انجام شده و شاهد وضعيت مطلوب مديريت پسماند هستيم كه برنامه ها در زمينه تفكيك زباله خشك بايد توسعه يابد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdch-qnk.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما