يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 41775
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

پوشش امدادی مراسم روز عرفه در سطح شهر با 93 نیروی امدادی

قم نيوز : قم نیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از پوشش امدادی مراسم روز عرفه در سطح شهر با 93 پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر خبر داد.
پوشش امدادی مراسم روز عرفه در سطح شهر با 93 نیروی امدادی
به گزارش قم نیوز، محمدرضا بهرامی امروز با اشاره به آغاز مراسم پر فیض دعای عرفه تا ساعاتی دیگر در شهر مقدس قم به تشریح تمهیدات امدادی جمعیت هلال احمر استان قم برای خدمت رسانی به مجاوران و زائران حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران پرداخت و اظهار کرد: مراسم قرائت دعای عرفه از پر فیض‌ترین مناسک آیینی ماست که جمعیت کثیری از مردم برای شرکت در آن در اماکن مقدس حاضر شده و به عبادت و بندگی خدای متعال می‌پردازند.

وی ادامه داد: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم به منظور پوشش امدادی این مراسم باشکوه و معنوی تدابیر لازم را اتخاذ کرده و از صبح امروز به اجرا درآورده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه علاوه بر پایگاه‌های ثابت در مبادی ورودی شهر و محورهای مواصلاتی پست‌های موقت نیز در سطح شهر ایجاد شده است، بیان کرد: امدادگران ما در پست‌های موقت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، کوه خضر و برخی مساجد مستقر هستند. علاوه بر پست‌های موقت، واحدهای سیار این جمعیت نیز در پایگاه‌های امدادی سطح شهر به صورت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز حوادث احتمالی نسبت به امدادرسانی سریع و به موقع اقدام کنند. 

بهرامی افزود: 93 امدادگر، نجاتگر، پزشک و پرستار امروز در پست‌های ثابت و سیار آماده ارائه خدمت به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت(س) هستند و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه خودروی نجات و پنج دستگاه آمبولانس نیز در این طرح به کارگیری شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdk50o.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما