يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 41935
منبع : پایگاه خبری پلیس

امنيت از بزرگترين نعمت هاي الهي در دستان همسران کارکنان ناجاست

قم نيوز : قم نیوز:فرمانده انتظامي استان گفت: امنيت از بزرگترين نعمت هاي الهي در دستان همسران کارکنان ناجا است.
امنيت از بزرگترين نعمت هاي الهي در دستان همسران کارکنان ناجاست
به گزارش قم نیوز، سردار "کاظم مجتبايي" در همايش بزرگ تجليل از خانواده کارکنان اين فرماندهي،اظهار داشت: بسيار خرسند و مسروريم که در ايام دهه ولايت و مابين بزرگترين اعياد مسلمانان به خصوص شيعيان ميزبان خانواده هاي محترم و معزز فرماندهي انتظامي استان قم هستيم.

وي افزود: امسال افتخار نصيبمان شد تا به ميمنت اين اعياد بزرگ بهترين و با شکوه ترين مراسم را که هر ساله به مناسبت هفته ناجا برگزار مي شود براي خانواده هاي عزيز و بزرگوارتان با هنرمندي هنرمندان به نام کشور به ويژه شاعر بزرگ" صابر خراساني" و هنرمند به نام " چنگيز حبيبيان" و گروه هنري خوبي را برگزار نماييم.

سردار مجتبايي ادامه داد: بنده از اين فرصت استثنايي استفاده مي کنم و مراتب تقدير و قدرشناسي خودم را نسبت به همسرانتان که بزرگترين نعمت الهي يعني امنيت در دستان آنهاست، ابراز نمايم و خيلي خوشحالم که در کنار همسران شما مسئوليت امنيت را بر عهده گرفتم.

فرمانده انتظامي استان خاطرنشان کرد: اگر چه خيلي از دستگاه ها در خصوص امنيت تلاش مي کنند اما هيچ سازماني نمي تواند ادعا کند مثل نيروي انتظامي در اين زمينه فعال است.

وي اضافه کرد: ما هم در زندگي فردي، اجتماعي و هم شغلي صاحب جايگاه و پايگاه خوبي در استان قم هستيم، مسئولان قدر اين نيرو را مي دانند و در جلسات از نيروي انتظامي به نيکي ياد مي کنند و اين به خاطر کوشش و تلاش همکاران من در زمينه هاي مختلف انتظامي، ترافيکي، اجتماعي، تبليغاتي و عملياتي است.

سردار مجتبايي ضمن آرزوي سلامتي براي کارکنان و خانواده هايشان تصريح کرد: انشاء الله در عمل بتوانيم شرايطي را فراهم کنيم که خانواده ها نهايت رضايت را داشته باشند.

فرمانده انتظامي استان با تاکيد بر ياد شهداء در اين گونه مراسمات اضافه کرد: گرامي داشتن ياد و خاطره شهداء رونق محافل ماست و اگر هم اکنون در کنار هم اوقات خوشي را داريم به برکت اسلام عزيز و خون شهداست و ما پيوسته خود را مديون جانفشاني هاي شهداي بزرگوار مي دانيم.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbs9ba.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما