چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : 4203
در اردوی یک روزه امام‌شناسی صورت گرفت؛

دیدار دانشجویان خارجی با آیت‌الله جوادی آملی

قم نيوز : رییس سابق مرکز فرهنگی دانشجویی امام و انقلاب اسلامی گفت: 230 دانشجوی خارجی دانشگاه‌های کشور در اردوی یک روزه با نام امام‌شناسی با آیت‌الله جوادی آملی دیدار و گفت‌وگو کردند.
دیدار دانشجویان خارجی با آیت‌الله جوادی آملی
به گزارش قم نیوز، سیدمحمد هاشمی در دیدار دانشجویان خارجی سراسر کشور با آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی که در دفتر ایشان واقع در بنیاد بین‌المللی اسراء برگزار شد در سخنانی با اشاره به سفر یک‌ روزه ۲۳۰ نفر از دانشجویان خارجی به قم گفت: مرکز فرهنگی دانشجویی امام و انقلاب اسلامی با هدف شناساندن سیره، افکار و اندیشه امام در پیشبرد انقلاب در دانشگاه‌ها زیر نظر جهاد دانشگاهی تاسیس شده است.

وی افزود: در این سفر یک‌ روزه بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان خارجی ۵۰ کشور حوزه خاورمیانه به منظور آشنایی با شهر قم به عنوان یک پایگاه اسلامی و مبارزاتی حضرت امام خمینی (ره)، شناخت اهداف و سیره ایشان در مبارزه و حضور مردم در جریان پیروزی انقلاب به شهر قم شرکت کردند.

هاشمی تصریح کرد: از دیگر اهداف این سفر یک‌ روزه تبلیغ، نشر و گسترش افکار حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

رییس سابق مرکز فرهنگی دانشجویی امام و انقلاب اسلامی ادامه داد:‌ از دیگر برنامه‌های این سفر بازدید از کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی و بیت امام خمینی (ره) خواهد بود.

این دانشجویان به منظور شناخت انقلاب اسلامی، سیره و اندیشه ایشان، شناخت پایگاه مبارزاتی ایشان که شهر قم بود، با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کردند و از بیانات یکی از شاگردان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حامل نامه ایشان به گورباچف بهره‌مند شدند.
انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.wnyk49nue5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما