دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 42287
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

راه‌های مواصلاتی قم برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: راه‌های مواصلاتی استان قم برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شده و بسیاری از مسؤولان کشوری نیز به این امر اذعان کرده‌اند.
راه‌های مواصلاتی قم برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن است
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی صبح امروز در مراسم امحاء 1735 کیلوگرم مواد مخدر در قم که با حضور مسؤولان استان در پارکسوار امیرکبیر برگزار شد، طرح‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای پیشگیری از اعتیاد در جامعه را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار اعتیاد در جامعه، برنامه‌هایی ویژه مقابله و پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر در دستور کار شورا است.

وی با تاکید بر نقش آگاهی بخشی به جامعه در کاهش مشکلات مربوط به مواد مخدر خاطرنشان کرد: برنامه اصلی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد باید در راستای آگاهی بخشی به جوانان باشد.

استاندار قم نقش آموزش و افزایش آگاهی‌ها در مصونیت جامعه در مقابل مواد مخدر را یادآور شد و افزود: در این زمینه شاهدیم فرماندهی انتظامی استان اقدامات قابل توجهی را انجام داده و برخورد شدید با پدیده شوم مواد مخدر را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به موقعیت استان قم به عنوان محور مواصلاتی 17 استان در مرکز کشور خاطرنشان کرد: امروز راه‌های مواصلاتی استان قم برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شده و بسیاری از مسؤولان کشوری نیز به این امر اذعان کرده‌اند.

صادقی با اشاره به کشف قریب به 9 تن مواد مخدر طی یک سال اخیر در استان قم گفت: با توجه به اینکه بخشی از این کشفیات در حوزه‌های درمان و... قابل استفاده نبوده امحا شده و باقی نیز برای استفاده و تجزیه در اختیار سازمان‌های مربوطه قرار گرفته است..

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccmiq0.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما