جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 42374
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل دفتر سرشماری مرکز آمار خبر داد

پرداخت فطریه توسط 92 درصد خانواده‌ها/ 76 درصد کشور به کمیته امداد کمک کرده‌اند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل دفتر سرشماری مرکز آمار از تهیه آمارهای مرتبط با مباحث دینی و مذهبی مردم یاد کرد و گفت: سال گذشته نزدیک به 92 درصد خانواده‌های کشور فطریه و کفاره خود را پرداخت کرده‌اند.
پرداخت فطریه توسط 92 درصد خانواده‌ها/ 76 درصد کشور به کمیته امداد کمک کرده‌اند
به گزارش قم نیوز، فریباسادات بنی‌هاشمی در دیدار با آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه قم که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه انجام شد، با بیان اینکه سؤالات سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 به صورت دقیق و جامع طراحی شده است، اظهار کرد: خانوارها می‌توانند با مراجعه به سایت سرشماری در کمتر از 10 دقیقه به این سؤالات پاسخ دهند.

وی با تاکید بر اینکه نزدیک به هزار جایزه یک میلیون تومانی برای سرشماری در سطح کشور در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: برای 500 مدرسه برتر که در امر سرشماری اینترنتی مشارکت داشته باشند 500 میلیون تومان جایزه پیش‌بینی شده است.

مدیرکل دفتر جمعیت نیروی کار و سرشماری مرکز آمار ایران از تهیه آمارهای مرتبط با مباحث دینی و مذهبی مردم یاد کرد و گفت: سال گذشته نزدیک به 92 درصد خانواده‌های کشور فطریه و کفاره خود را پرداخت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 76 درصد خانوارهای ایرانی به صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی کمک کرده‌اند، ادامه داد: در سال گذشته 13 درصد خانوارهای ایرانی در تامین هزینه‌های مورد نیاز مجالس عزاداری اهل بیت(ع) مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjxtex.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما