جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 42556
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت تکواندو استان قم:

مسابقات 3 رده سنی تکواندو در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت تکواندو استان قم گفت: رقابت‌های سه رده سنی بخش کیوروگی با حضور چهره‌های شاخص و مستعد تکواندو در قم برگزار می‌شود.
مسابقات 3 رده سنی تکواندو در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد جمشیدی  اظهار کرد: کمیته مسابقات هیأت تکواندو استان روز هفتم آبان ماه سال جاری را برای شروع مسابقات تکواندو قهرمانی قم در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان در رده کمربند قرمز و مشکی ویژه پسران برنامه‌ریزی کرده است.

وی در ادامه از آغاز ثبت‌نام آزمون استانی ارتقای کمربند قرمز تا مشکی دان دو خبر داد و بیان کرد: ثبت نام شرکت در این آزمون برای هر دو بخش آقایان و بانوان در سایت بانک اطلاعات فدراسیون آغاز شده و متقاضیان حضور در آن باید تا روز سه‌شنبه بیست و چهارم مهر ماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم در ادامه از انتخاب داوران تکواندو قم برای قضاوت رقابت‌های مهم کشوری خبر داد و عنوان کرد: استاد بلال سلیمانی از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو به عنوان قاضی دیدارهای هفته‌های هفتم و هشتم لیگ دسته اول رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور در خانه تکواندو انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دیگر داور ممتاز و موفق تکواندو قم یعنی استاد هاشم آقایی به عنوان قاضی مسابقات هفته پایانی پیکارهای فصل جاری لیگ برتر تکواندو رده سنی خردسالان باشگاه‌های کشور انتخاب شد و رقابت مدعیان قهرمانی را در خانه تکواندو فدراسیون قضاوت کرد.

جمشیدی همچنین به آغاز ثبت‌نام دوره داوری پومسه درجه سه خبر داد و یاد آور شد: با توجه به برگزاری دوره به صورت کشوری، ظرفیت ثبت‌نام در ساعات اولیه آن تکمیل خواهد شد، به همین دلیل توصیه ما به داوران عزیز این است که در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با تصمیم فدراسیون تکواندو دوره داوری کشوری درجه سه پومسه بیست و پنجم آبان ماه در قم برگزار می‌شود، یاد آور شد: آن دسته از عزیزانی که مبلغ ودیعه دوره را به حساب هیأت واریز کردند باید در اسرع وقت نسبت به تحویل فیش واریزی خود به دبیر کمیته داوران استاد حسین سلیمانی اقدام کنند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم افزود: آن دسته از واجدین شرایط نیز که مبلغ ودیعه را واریز نکرده‌اند، می‌توانند با آغاز زمان ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام خود شخصاً در سایت فدراسیون اقدام کنند و یا مبلغ مشخص شده را به حساب کمیته داوران واریز کنند و فیش واریزی را به این کمیته تحویل دهند.

وی در ادامه از اعزام تکواندوکاران قم به رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان نیز خبر داد و ابراز کرد: این مسابقات با عنوان جام سفیر کره‌جنوبی در هر دو بخش مردان و بانوان به مدت چهار روز در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود و ثبت نام برای حضور در آن از روز شنبه بیست و چهارم مهرماه آغاز خواهد شد.

جمشیدی تصریح کرد: در واقع این سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان بخش مردان و بیست و یکمین دوره پیکارهای کشوری در بخش بانوان است که از روز پنجم آبان‌ماه به مدت چهار روز به میزبانی هیأت تکواندو استان خراسان‌رضوی و در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb0sba.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما