يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 42626
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

بهره‌برداری از سالن ورزش‌های باستانی با حضور رئیس مجلس

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: مراسم بهره‌برداری از سالن ورزش‌های باستانی مجموعه شهدای دروازه‌ری با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان ملی و استانی در هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود.
بهره‌برداری از سالن ورزش‌های باستانی با حضور رئیس مجلس
به گزارش قم نیوز،  حسن عابدی  طی نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، با بیان اینکه هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه تا دوم آبان‌ماه با شعار سلامت، افتخار و معنویت با ورزش نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: طی این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی برای سنین مختلف تدوین شده است که با همکاری هیأت‌های ورزشی اجرا می‌شود.

وی برگزاری همایش ورزش صبحگاهی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، رؤسای هیأت‌های ورزشی و عموم مردم در روز دوشنبه را نخستین برنامه هفته تربیت بدنی دانست و اضافه کرد: نشست عمومی با رؤسای هیأت‌های ورزشی به منظور بررسی مشکلات هیأت‌های ورزشی، ارائه عملکرد 6 ماهه اخیر و ارائه برنامه‌های 6 ماهه دوم سال جاری از دیگر برنامه‌های روز نخست هفته تربیت بدنی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به تقدیر از پیشکسوتان ورزش صبحگاهی اشاره کرد و گفت: همایش ورزش صبحگاهی بانوان در بوستان نرگس با حضور 300 ورزشکار و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی دیدار با جمعی از شخصیت‌های برجسته حوزوی از جمله آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی برشمرد و تصریح کرد: روز سه شنبه هفته جاری نشستی به منظور بررسی مشکلات ورزش بانوان در اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

عابدی از برگزاری جلسه شورای هماهنگی ورزش همگانی به ریاست استاندار قم در هفته تربیت بدنی یاد کرد و افزود: وظایف دستگاه‌های اجرایی در زمینه ورزش همگانی طی این نشست مورد بررسی قرار داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همایش «ما آماده‌ایم» با همکاری بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با حضور مربیان و بانوان ورزشکار در سالن بعثت فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به برگزاری همایش کوهپیمایی بانوان دستگاه‌های اجرایی استان همزمان با چهارمین روز از هفته تربیت بدنی در بخش کهک بیان کرد: روز جمعه همایش کوهپیمایی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و گردهمایی خانواده‌های کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

وی حضور در نماز جمعه و بازدید از مناطق محروم و کم‌برخوردار را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی برشمرد و ادامه داد: تقدیر از فعالان ورزش‌های محلات و برگزاری مسابقات ورزشی به صورت جداگانه توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی است.

عابدی یادآور شد: مراسم بهره‌برداری از سالن ورزش‌های باستانی مجموعه شهدای دروازه‌ری با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان ملی و استانی در هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود و امیدواریم تا پایان سال مالی 95 سالن‌های ورزشی چند منظوره و استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی شهدای دروازه‌ری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی رونمایی از بانک اطلاعات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان یک طرح پژوهشی با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی برشمرد و عنوان کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای اداره‌کل، شرکت در نشست شورای اداری و تقدیر از قهرمانان ورزشی، افتتاح خانه ورزش روستایی در بخش کهک و خلجستان و ارائه خدمات استخرهای حجاب و نرگس به صورت رایگان در 26 مهر ماه از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: ورزش قم در مسابقات جهانی 6 ماهه گذشته هشت مدال کسب کرده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjmmex.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما