قم نيوز : قم نيوز:‌ در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، عنوان دستگاه برتر در سال ۱۳۹۰ را کسب نمود.
کسب عنوان دستگاه برتر در عرصه غنی سازی اوقات فراغت جوانان توسط جمعیت هلال احمر استان قم
به گزارش قم نيوز، دکتر خلیل ا... سائلی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن ابراز خرسندی با بیان این مطلب گفت :با توجه به این که هم اکنون جامعه ما با فضای سایبری و تهاجم فرهنگی مواجه است ایجاد فضای سالم و تسهیلات فراغتی متناسب با ارزشهای اسلامی از جمله کارهایی است که باید تمام دستگاه های مرتبط با غنی سازی اوقات فراغت انجام دهند.

وی گفت: به دلیل بافت مذهبی و گرایش های دینی که در استان وجود دارد، جمعیت هلال احمر استان جهت پر نمودن اوقات فراغت جوانان ،برنامه هایی متناسب با محیط و فرهنگ خانواده ها اجرا نموده است.

وی افزود: ما خود آگاه هستیم که خانواده ها حساسیت بسیار زیادی بربحث پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان و فرزندان خود دارند و مایل هستند که فرزندانشان به طور مطلوب و با محدودیت های لازم با همسالان خود ارتباط برقرار نمایند، بنابراین جمعیت هلال احمر نیز با عنایت به این موضوع محیط سالم و کنترل شده ای برای این اقشار از جامعه تدارک دیده است.

دکتر سائلی تصریح کرد: به حمدا... و با فضل خداوند امسال نیز همچون سالهای گذشته جمعیت هلال احمر در بحث غنی سازی اوقات فراغت گوی سبقت را ربوده و توانست عنوان رتبه برتر سال ۹۰ را از آن خود نماید.

در پایان مدیر عامل جمعیت هلال احمر کسب این عنوان را به تمامی پرسنل و دست اندرکاران جمعیت هلال احمر تبریک گفت.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.wbaurhb50iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما