يکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : 2027
ویژه داوطلبین ادارات برگزار شد:

برگزاری کارگاه توجیهی – آموزشی انتخابات مجامع عمومی

قم نيوز : قم نیوز: اولین کارگاه توجیهی آموزشی جهت انتخابات مجامع عمومی جمعیت هلال احمر با حضور رابطین ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی استان قم در جمعیت هلال احمر استان برگزار گردید.
برگزاری کارگاه توجیهی – آموزشی انتخابات مجامع عمومی
به گزارش قم نیوز، خلیل الله سائلی در این برنامه ضمن تشریح فعالیت های سازمان داوطلبان از حضور گسترده داوطلبین جمعیت که منجر به کسب رتبه برتری کشوری گردید تقدیر و تشکر به عمل آورد و گفت: بدست آوردن این رتبه مرهون زحمات بیشمار اعضاء و داوطلبین جمعیت هلال احمر استان است.

وی گفت: از اهداف مهم و اساسی معاونت امور داوطلبان جذب و سازماندهی اعضا و استفاده از پتانسیل افراد و خیرین در سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی است.  

وی در مورد نحوه و چگونگی فراخوان نمایندگان ادارات و سازمان ها گفت: طی هماهنگی هایی که با امور داوطلبان انجام شد، مکاتباتی با ادارات دولتی در جهت ایجاد پایگاه های داوطلبی مستقر در ادارات صورت گرفت که الحمدلله استقبال خوبی نیز از سوی رابطین سازمانها و نهادهای دولتی به عمل آمد.

سائلی ضمن اشاره به فرا رسیدن ۵ دسامبر مصادف با ۱۴ آذر (روز جهانی داوطلبان) تصریح کرد: همان طور که مستحضرید امسال ۱۴ آذر روز جهانی داوطلبان است که با شعار جهان ما – حرکت شما برگزار می گردد و جمعیت هلال احمر استان قم نیز برنامه های متنوع و عملی از جمله برگزاری مراسم تجلیل از داوطلبین و خیرین، اعزام اعضای پایگاه داوطلبی مساجد جهت اهدای خون، افتتاح ۲ پایگاه داوطلبین در ادارات استان و فراخوان عضویت را اجرا خواهد کرد.

وی اذعان داشت: نگرش سازمان داوطلبان نسبت به جمعیت هلال احمر استان یک نگرش حداکثری است؛ بنابراین انتظار است برای رسیدن به این امر بتوانیم مردمی بودن این جمعیت را به اثبات برسانیم.

سائلی در پایان گفت: از برنامه خوبی که در پیش روی داریم می توان تشکیل پایگاه های داوطلبی روستایی و فعال نمودن پایگاه های داوطلبی مساجد و کارخانجات را نام برد که در روز جهانی داوطلبان انجام خواهد گرفت که در اجرای این برنامه به حمایت های خیرین در جهت مساعدت به نیازمندان دارویی و درمانی نیازمندیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.iqia2bqxmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما