يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 4326
مدیركل انتخابات قم:

حضور با بصیرت مردم درانتخابات باعث رسوایی دشمنان می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری قم گفت: حضور دشمن شكن و توام با آگاهی و بصیرت مردم در انتخابات؛ توطئه‌های دشمنان را خنثی و موجب رسوائی آنان خواهد شد.
حضور با بصیرت مردم درانتخابات باعث رسوایی دشمنان می شود
به گزارش قم نیوز، غلامرضا عسكری روز یكشنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان امام خمینی (ره) قم به مناسبت دهه مبارك فجر افزود: یكی از رویداد‌های سیاسی و بسیار مهم پیش روی كشور، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، با روش های گوناگون و هجمه سنگین تبلیغاتی به دنبال ضربه زدن به نظام و تبدیل این فرصت خوب به تهدید هستند اما مردم هوشیار توطئه‌های آنان را خنثی و موجب رسواییشان خواهند شد.

وی رقابت سالم، حضور گسترده، انتخاب اصلح، رضایت مردم و عدم تبدیل رقابت‌ها به مخاصمه را از مولفه‌های خنثی كننده توطئه دشمنان بر شمرد و افزود: جمعیت میلیونی دانش آموزی كشور نقش تعیین كننده‌ای در سرنوشت كشور به ویژه در عرصه انتخابات دارد.

عسكری گفت: این قشر می ‌تواند در جهت شور آفرینی در این عرصه مهم گام برداشته و نقش خود را به خوبی ایفاء نماید.

وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به كارنامه درخشان جمهوری اسلامی به تبیین دست‌آورد‌های عظیم انقلاب اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پرداخت.

وی اظهار داشت: مردم انقلابی و غیور ایران با تكیه بر آموزه‌های دینی و به رهبری امام عظیم‌الشأن وخود باوری خود، توانستند با دستان خالی رژیم تا بن دندان مسلح و مورد حمایت ابرقدرت ها را شكست داده، انقلاب را به پیروزی رسانده و موجب حیرت جهانیان شدند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام سلطه كه منافع خود را در خطر می دیدند، به مقابله با این نظام پرداختند و هشت سال جنگ ناجوانمردانه را بر ملت ایران تحمیل كردند.

عسكری گفت: ملت ایران با تحمل سختی‌ها و جانفشانی ها از این مرحله هم سربلند و پیروز عبور كرد و دشمنان به این نتیجه رسیدند كه به دلیل پایداری، مقاومت، ایستادگی، ولایتمداری و دین باوری مردم، نمی‌توانند با روش های نظامی آنان را شكست دهند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.x9trak9w3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما