چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 43424
منبع : خبرگزاری فارس
لاریجانی:

ورود خیرین به نفع ورزش کشور است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش برای فرهنگ‌سازی ورود خیرین به عرصه ورزش به نفع کشور است و برای تحقق این موضوع باید تلاش شود.
ورود خیرین به نفع ورزش کشور است
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در سخنانی اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان قم باید برای واگذاری پروژه‌ها تلاش کند زیرا ورود بخش خصوصی و خیرین ورزش‌یار در ورزش به نفع ورزش کشور است و برای فرهنگ‌سازی این موضوع باید تلاش شود.

وی تصریح کرد: صرفاً استفاده از خیرین ورزش‌یار کافی نیست، بلکه باید از روش‌های مختلفی به منظور تکمیل پروژه‌های ورزشی استفاده شود و امید است مردم سرمایه‌های خود را به سمت ورزش بیاورند البته باید باورمان شود که این کار به نفع ورزش است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وزارتخانه ورزش و جوانان تصریح کرد: در گذشته امور ورزش در این وزارتخانه بر امور جوانان غلبه داشت و موضوع جوانان رها شده بود، بنابراین باید توجه ویژه‌ای به جوانان شود و امکانات خوبی در اختیار آن‌‌ها قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئله آموزش برای جوانان بسیار مهم است و این امر باید در زمینه ازدواج پررنگ‌تر باشد تا مشکلات موجود در این زمینه حل شود، ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان نیز به موضوع جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشد و شرایط ازدواج جوانان در کشور تسهیل شود.

لاریجانی در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت امکانات ورزشی در منطقه نیروگاه قم تصریح کرد: برای تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در قم باید این پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود و مجلس اختیار انجام این کار را به دولت نیز داده است.

نماینده مردم قم در خانه ملت اضافه کرد: با توجه به جمعیت قابل توجه در استان قم امکانات ورزشی در استان محدود است، بنابراین باید از روش‌های مختلف برای تقویت امکانات ورزشی استفاده شود، در این راستا می‌توان از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر لزوم تقویت امکانات ورزشی در منطقه نیروگاه شهر قم و همچنین شهرک پردیسان تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان باید علاوه بر توجه به بخش ورزش به موضوع مسائل جوانان نیز توجه کند.

وی همچنین با بیان اینکه سن ازدواج در کشور بالا رفته، تاکید کرد: افزایش سن ازدواج در کشور می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد، بنابراین وزارت ورزش و جوانان باید شرایط ازدواج جوانان در کشور را تسهیل کند و در این رابطه خیرین انگیزه‌های خوبی برای تسهیل ازدواج در کشور دارند که باید استفاده شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgtt9t.ak9wx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما