پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 43441
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل باشگاه ایثار قم خبر داد

معرفی 14 بازیکن ایثار قم در راه سومین قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان ایثار قم از مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ایثار قم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور خبر داد.
معرفی 14 بازیکن ایثار قم در راه سومین قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر
به گزارش قم نیوز، علی خوشرفتار گفت: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم امسال برای ششمین سال متوالی در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حضور یافته و برای دفاع از موفقیت‌های گذشته خود برابر حریفان صف‌آرایی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ایثار نسبت به فصل قبل مسابقات لیگ برتر چند تغییر در ترکیب خود داشته اما همان تیم مقتدر و آماده‌ای است که دو فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شده و امسال نیز با بهترین شرایط در لیگ برتر مقابل رقبا قرار می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان ایثار قم ابراز کرد: با توجه به اینکه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در دو فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در سال‌های 1393 و 1394 موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ برتر شده با تغییراتی به منظور تقویت تیم وارد لیگ امسال می‌شود.

خوشرفتار بیان کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار با وجود اینکه دو قهرمانی ارزنده در لیگ برتر را برای ورزش قم به ارمغان آورده اما همچنان با محدودیت‌های مالی دست به گریبان است و امیدواریم که مورد توجه مسوولان استان قم قرار بگیریم و در راه دفاع از قهرمانی‌های خود حمایت شویم.

وی اضافه کرد: با جدایی عباس خاکی از تیم ایثار قم امسال تیم ما با سرمربیگری یکی از مربیان پرتوان بومی یعنی جواد شهره‌غلامی که قبلا دو فصل متوالی با تیم نایب‌قهرمان لیگ برتر شده و سرپرستی یحیی ابطحی در لیگ 1395 به مصاف حریفان می‌رود، ضمن اینکه رضا خلجی مسوول تدارکات تیم است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان ایثار قم عنوان کرد: در ترکیب تیم ایثار قم محمد محمدنژاد، اسماعیل ابوطالبی، اسماعیل فاضلی سلطان‌آبادی، نوروزعلی امام‌دوست، مهدی پناه، مهرداد نصری، علی‌اکبر ابراهیمی، احمد یوسفی، اسمعیل محمدزاده، محمدحسین بنازادگان، محمدرضا کریمی، حسن عبدی و پیمان میزان در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به میدان می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به فصل گذشته بازیکنانی نظیر سیدرضا حسینی، علی قربانی، غلامرضا نامی، موسی قضیبی، مهرداد خضری، علی‌رضا کمالی‌فر و عباس قنبری از تیم ایثار قم جدا شده‌اند اما نفراتی که جدید آمده‌اند قطعا جایگزین‌های خوبی در تیم ایثار قم خواهند بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfyjdj.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما