دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 19510
به منظور برگزاری اردوی آماده سازی

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم راهی کیش شد

قم نيوز : قم نيوز: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به منظور برگزاری اردوی آماده سازی راهی کیش شد.
تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم راهی کیش شد
به گزارش قم نيوز، اردوی آماده سازی ایثار قم برای حضور پرقدرت در مرحله نهایی لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر در جزیره کیش برگزار می‌شود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به منظور حضوری موفق و پرقدرت در پیکارهای مرحله نهایی لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۲ و در تلاش برای کسب اولین قهرمانی خود در این رقابت‌ها راهی اردوی آماده سازی کیش شد.

تمرینات شاگردان جواد شهره غلامی در اردوی آماده سازی کیش ادامه می‌یابد و این تیم در بازگشت از اردوی آماده سازی خود در جزیره کیش راهی شهر اصفهان خواهد شد تا روزهای سوم تا پنجم اسفند ماه در مرحله نهایی مسابقات این فصل لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برای اولین قهرمانی خود رقابت کند.

تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، داداشی کهریزک، پیام ارتباطات اصفهان و هیئت مرکزی به مرحله نهایی لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور صعود کرده‌اند.

تیم بسکتبال با ویلچر داداشی کهریزک در دیدار برگشت مرحله پلی آف با نتیجه ۶۳ بر ۴۴ بر شهرداری آمل غلبه کرد و به دور پایانی راه پیدا کرد، ضمن اینکه دیدار تیم‎های مخابرات اصفهان و همیاری زنجان نیز به بازی سوم کشیده شد که در این بازی تیم مخابرات اصفهان با نتیجه ۶۶ بر ۶۲ از همیاری زنجان برد و جواز حضور در رقابتهای مرحله پایانی را به دست آورد.

پیش از این و در اولین مرحله مسابقات حذفی نیز تیم‎های هیئت مرکزی و ایثار قم به مرحله نهایی راه یافته بودند و بدین ترتیب مسابقات مرحله پایانی لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر امسال با حضور چهار تیم هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی، ایثار قم، مخابرات اصفهان و مرحوم داداشی کهریزک از ۳ تا ۵ اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfxtdy.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما