جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 19664

سه بانوی قمی به پیکارهای جودو قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم از اعزام سه بانوی قمی به پیکارهای جودو قهرمانی بانوان کشور خبر داد.
سه بانوی قمی به پیکارهای جودو قهرمانی کشور اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، سیما شاهزاده حمزه تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون جودو و کوراش کشورمان قرار است مسابقات جودو قهرمانی بانوان کشور در دومین روز اسفندماه برگزار شود.

وی ادامه داد: مسابقات جودو قهرمانی کشور با توجه به اینکه آوردگاه حضور برترین های این رشته ورزشی است قطعا از سطح بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و به همین خاطر سعی کرده ایم تیمی را آماده کنیم که با بهترین شرایط در این پیکارها حضور یابد.

نایب رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم افزود: رقابت های جودو قهرمانی بانوان کشور یک حساسیت و اهمیت دیگر هم دارد و آن هم جنبه انتخابی تیم ملی این رقابت ها است و برترین های هر وزن در نهایت به اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت های برون مرزی دعوت می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آگاهی از زمان برگزاری پیکارهای جودو قهرمانی بانوان کشور سعی کردیم نفرات منتخب را به خوبی آماده این پیکارها کنیم، به همین خاطر زمان مناسبی را برای تمرینات این عزیزان در نظر گرفتیم تا از نظر فنی به بهترین شرایط دست پیدا کنند.

شاهزاده که دارنده هفت مدال از مسابقات جودو قهرمانی بانوان کشور و یک مدال از جام فجر این رشته ورزشی است در ادامه به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری پیکارهای جودو قهرمانی بانوان کشور نیز اشاره کرد و افزود: این پیکارها قرار است به میزبانی هیئت جودو و کوراش استان مرکزی و در شهر اراک به انجام برسد، در حالی که زمان ورود تیم ها به شهر اراک تا عصر امروز است.

وی که سال گذشته با مدال خود از مسابقات جودو قهرمانی بانوان کشور تنها بانوی مدال آور قم از این پیکارها بود، همچنین بیان کرد: مسابقات از امروز در مجموعه ورزشی پنجم مرداد شهر اراک به انجام می رسد.

نایب رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم افزود: رقابت های جودو قهرمانی بانوان کشور در اوزان ۴۸، ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۷۰، ۷۸، به اضافه ۷۸ به انجام می رسد اما تیم ما در سه وزن این پیکارها یعنی منهای ۴۸، ۵۲ و ۷۰ کیلوگرم نماینده دارد.

وی که مسئولیت مربیگری تیم بانوان قم را نیز عهده دار است، در ادامه ابراز کرد: بر این اساس خانم ندا شهشهانی در وزن ۵۲ کیلوگرم، عاطفه سادات حبیبی در وزن ۴۸ کیلوگرم و زهرا عبدالعظیمی در وزن ۷۰ کیلوگرم سه نماینده تیم اعزامی بانوان هیئت جودو و کوراش استان قم به این دوره از پیکارها هستند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfjvdy.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما