جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 19661
به منظور حضور در مرحله نهایی لیگ بسکتبال با ویلچر

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم راهی اصفهان شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به منظور حضور در مرحله نهایی لیگ بسکتبال با ویلچر راهی اصفهان شد.
تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم راهی اصفهان شد
به گزارش قم نیوز، تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایثار قم به مرحله نهایی پیکارهای قهرمانی لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور اعزام شد تا کار خود را در این مرحله آغاز کند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم مراحل مقدماتی را که به ترتیب در ماه‌های مرداد، مهر، آذر و دی ماه به میزبانی شهرهای زنجان، آمل، اراک و قم به انجام رسید با موفقیت سپری کرده و در حال حاضر یکی از تیم‌های حاضر در مرحله نهایی لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.

این تیم در مرحله مقدماتی بازی‌های بسیار خوبی از خود ارائه کرد و در حالی که یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم بود توانست با کسب رتبه نخست و عنوان صدرنشینی بالا‌تر از رقبای سرسختی همچون هیئت مرکزی، همیاری زنجان و شهرداری آمل به مرحله نهایی برسد.

بازی‌های مرحله نهایی لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر روزهای سوم تا پنجم اسفند ماه به میزبانی باشگاه پیام ارتباطات اصفهان برگزار می‌شود و این تیم از ایثار قم، داداشی کهریزک و هیئت مرکزی پذیرایی خواهد کرد و به همین منظور تیم ایثار قم راهی اصفهان میزبان مرحله نهایی شد تا بعد از استراحت در روز جمعه دوم اسفند و تمرین روز شنبه، از چهارم اسفند در مرحله نهایی با حریفان خود رقابت کند.

امسال هفت تیم در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حضور داشتند در حالی که سه تیم در گروه نخست و چهار تیم در گروه دوم با یکدیگر به رقابت پردختند و تیم ایثار قم توانست از گروه چهار تیمی به عنوان صدرنشین و قهرمان مرحله مقدماتی راهی مرحله نهایی لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر کشور شود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به سبب اینکه در مرحله مقدماتی قهرمان گروه دوم شد و با توجه به اینکه گروه اول تیم چهارم نداشت از حضور در مرحله پلی آف معاف شد و به صورت مستقیم جواز صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccseqs.2bqoe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما