شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : 43521
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم
نماینده مردم قم در مجلس مطرح کرد

صعود دو پله‌ای قم در جلب درآمدها/ فشار بر تولیدکنندگان و اصناف کاهش یابد

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث درآمدها، در سال جاری از رتبه 21 به رتبه 19 رسیدیم، افزود: این مسأله نشان از تلاش مدیران برای جذب درآمدها دارد.
صعود دو پله‌ای قم در جلب درآمدها/ فشار بر تولیدکنندگان و اصناف کاهش یابد
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم با اشاره به فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائرین استان قم اظهار کرد: زائرینی که از شهرهای دیگر می‌آیند و از قم عبور می‌کنند با مشکلاتی مواجه هستند.

وی استقرار موکب‌های قم در کشور عراق را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه در راستای استقرار فعال موکب‌ها در قم نیز باید فعالیت بیشتری صورت گیرد افزود: مصلای قدس قم ظرفیت بسیار خوبی دارد که در چنین ایامی باید از آن استفاده شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث درآمدها، در سال جاری از رتبه 21 به رتبه 19 رسیدیم افزود: این مسئله نشان از تلاش مدیران برای جذب درآمدها دارد.

وی با اشاره به اینکه در بحث تحقق بودجه از رتبه 18 به رتبه 10 رسیدیم ادامه داد: باید تلاش کنیم تا تخصیص بودجه را مطابق با درآمد استان که رتبه نوزدهم کشوری را داریم، افزایش دهیم.

امیرآبادی با بیان اینکه در بحث مازاد درآمد رتبه 11 کشوری بوده‌ایم که رتبه خوبی نیست افزود: این مسأله نشان می‌دهد بیش از درآمدمان از مردم مالیات گرفته‌ایم که باید فشار بر تولیدکنندگان و اصناف را کاهش دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در مقابله با موسسات اعتباری غیر مجاز کار خوبی انجام شده است، اما از سوی دیگر با برخی از صندوق‌هایی که فعالیت قانونی و اعتبار دارند برخوردهایی صورت می‌گیرد که باید این مسأله بررسی شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcezn8e.jh8xwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما