جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 4355
در سومین روز سال؛

مسابقه واژگونی میان پرایدها قربانی گرفت

قم نيوز : قم نيوز: ريیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به عملکرد هفته گذشته اورژانس 115 از سقوط مرد جوان از طبقه هفتم یک ساختمان خبر داد و گفت: به علت وارد شدن آسیب شدید به سر و سایر اندام‌ها، این فرد در دم جان خود را از دست داد.
مسابقه واژگونی میان پرایدها قربانی گرفت
به گزارش قم نيوز، محمدجواد باقری امروز اظهار کرد: در سومین روز سال نو بیش از ۹۸۰ تماس با مرکز اورژانس قم برقرار شده که این مسئله ۲۲۳ ماموریت را در پی داشت.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: ۴۳ مورد از تماس‌ها مربوط به سانحه تصادف رانندگی در سطح شهر قم و ۱۲ تماس نیز در رابطه با تصادف در محورهای مواصلاتی بوده و بقیه موارد به مشکلات دیگر مربوط می‌شد.

وی با اشاره به انتقال ۴۴ مجروح توسط اورژانس ۱۱۵ قم در سومین روز تعطیلات نوروزی به مراکز درمانی گفت: در این مدت ۱۶۵ نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌های اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.

باقری خاطر نشان کرد: سومین روز از سال جدید در قم با واژگونی سه دستگاه خودرو در مسیرهای مختلف همراه بود که در نخستین حادثه، با واژگونی پراید سواری در کیلومتر ۳۵ جاده قم ـ گرمسار، پنچ سرنشین آن مصدوم شده و توسط آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که حال یک تن از آنها وخیم گزارش شده است.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به دومین حادثه در جاده‌های قم ابراز کرد: این بار نیز واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور سلفچگان ـ نیزار منجر به مصدومیت چهار نفر از سرنشینان آن شد که مجروحان به وسیله آمبولانس به بیمارستان سلفچگان منتقل شدند.

وی با اشاره به حادثه مرگبار واژگونی سومین پراید در محور دستجرد گفت: این سانحه نیز چهار مجروح و یک کشته بر جا گذاشت که فرد متوفی زنی ۵۰ ساله بود.

انتهای پيام/۱۰5
https://qomnews.ir/vdci.wa5ct1apwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما