جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 43948
منبع : پایگاه اطلاع رسانی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قم

دوره توانمندسازی اعضای مراجع حل اختلاف استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: در راستای افزایش کیفیت و کارآیی دانش نمایندگان کارفرمایان و کارگران در مراجع حل اختلاف و تشخیص و به روز نمودن دانش و استفاده و هم افزایی از تجربیات آنهادوره آموزشی مراجع حل اختلاف برگزار شد.
دوره توانمندسازی اعضای مراجع حل اختلاف استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، نصراله بازوندمدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قم در خصوص دوره مذکور گفت:  معاونت روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، دستور العمل شماره 39 روابط کار را  به استانها ابلاغ نموده اند که در این دستورالعمل گذراندن دروس قرارداد کار ، شرایط کار و آیین دادرسی کار برای عضویت در مراجع حل اختلاف و تشخیص لازم و ضروری است .

وی ادامه داد : این دوره به میزان 48 ساعت آموزشی می باشد که در این اداره کل پس از هماهنگی ها و برنامه ریزیهای  به عمل آمده  ، از ابتدای آذر ماه سال جاری ، دوره های آموزشی در چهارگروه برنامه ریزی و شروع شد.

بازوند گفت: نمایندگان کارفرما و کارگر در شهرستان قم، دوره آموزشی دروس قرارداد کار ، شرایط کار و آیین دادرسی کار را گذرانده اند که  آزمون این دوره در روز 18آذر سال جاری با حضور 18نفر برگزار خواهدشد.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قم اضافه کرد این دوره آموزشی به همت این اداره کل  و مؤسسه کار و تأمین اجتماعی طراحی ، برنامه ریزی و اجرا شده است .

وی گفت: اسامی و نمرات اخذ شده به مؤسسه کار و تأمین اجتماعی اعلام خواهد شد ؛ و برای افرادی که از سقف 100 امتیاز حداقل 60 امتیاز را کسب نموده باشند ؛ گواهینامه معتبر صادر خواهد شد.

ایشان در پایان ابراز امیدواری کردند ؛ که بتوانیم با ارائه آموزشهای کاربردی ، کیفی و به روز سطح خدمات رسانی به مردم شریف استان قم را بالا برده و  شهروندان عزیز رضایت کامل را از خدمات این اداره کل داشته باشند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdch6wnk.23nxkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما