يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 44218
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب استان قم
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خبر داد

افزایش ظرفیت برداشت آب از سد 15 خرداد قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اجرای خط لوله یک‌هزار و 200 میلی متری به منظور افزایش ظرفیت برداشت آب از سد 15 خرداد در مواقع ضروری خبر داد.
افزایش ظرفیت برداشت آب از سد 15 خرداد قم
به گزارش قم نیوز،  علی جان صادق‌پور در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه آب قم با اشاره به تمهیدات شرکت آب و فاضلاب استان در راستای پدافند غیرعامل اظهار کرد: یکی از این تمهیدات، اجرای خط  لوله کنارگذر (بای پس) حوضچه آرامش در تصفیه‌خانه آب قم است.

وی خاطرنشان کرد: این خط لوله امکان افزایش برداشت آب از سد 15 خرداد را در مواقعی که در حالت عادی قابلیت برداشت آب وجود ندارد، فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه در اجرای این خط از 180 متر لوله یک‌هزار و 200 میلی‌متری فولادی استفاده شده است، تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در مدت دو هفته اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این خط لوله توسط معاونت مهندسی و توسعه و با همکاری مجموعه لجستیک معاونت مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب اجرا شد، تأکید کرد: در این پروژه سعی شده است به منظور صرفه‌جویی در منابع و کاهش هزینه‌های اجرا از امکانات موجود استفاده شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcivra5.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما