يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 44222
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

صدور بيش از ۱۱۰۰ مورد اخطاريه سد معبر در منطقه ۵ قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه پنج قم گفت: با هدف ساماندهي سد معبر در سطح منطقه ، از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از هزار و ۱۰۰ مورد اخطاريه صادر شده است.
صدور بيش از ۱۱۰۰ مورد اخطاريه سد معبر در منطقه ۵ قم
به گزارش قم نیوز،  احمد تركمن با اشاره به صدور بيش از ۱۱۰۰ اخطاريه سد معبر در سطح منطقه پنج، اظهار كرد: در راستاي كاهش آلودگي محيطي و ارتقاء سطح رفاه شهروندان و افزايش سطح رضايتمندي عمومي، شهرداري منطقه پنج با موارد سدمعبر برخورد و نسبت به جمع آوري و صدور اخطاريه هاي لازم اقدام كرده است.

شهردار منطقه پنج قم با تاكيد بر اينكه مشكلات سد معبر تاثير بسزايي در چهره شهر دارد، گفت: نياز است مسئولان با برنامه‌ريزي دقيق و تدوين قوانين محكم و قاطع، با اين معضل برخورد كرده و با راه‌اندازي جايگاه‌هاي ويژه، دست‌فروشان را به آنجا هدايت كنند.

تركمن گفت: به منظور حفظ نظم، جلوگيري از سد معبر، پاكيزگي محيط و زيباسازي منظر شهري، ارتقاي سطح بهداشت و سلامت شهروندان، ۲ هزار و ۹۰۰ بازديد از ابتداي سال جاري صورت پذيرفته كه در همين راستا بيش از هزار و ۱۵۰ مورد اخطاريه رفع سد معبر توسط اين منطقه صادر شده است.

وي اضافه كرد: اين موارد شامل اخطاريه به كسبه،‌ خودروهاي فرسوده، خاك و نخاله و .. . بوده كه بخش عمده آن به درخواست شهروندان صورت پذيرفته است.

شهردار منطقه پنج قم در ادامه افزود: براي رفع معضل سد معبر لازم است در كنار برخورد قاطعانه، استمرار را نيز در دستور كار داشته باشيم تا اين مهم براي اصناف نهادينه شود.

تركمن در ادامه خاطرنشان كرد: اجناس صنوفي كه به اخطاريه اكيپ‌هاي گشت رفع سد معبر منطقه توجه نكنند، جمع‌آوري مي‌شود و در همين راستا مي‌توان به جمع‌آوري ۸۸۰ مورد از اجناس، تابلو، بنر، پارچه‌هاي نازيبا و تراكت‌هاي تبليغاتي، ۵۹ مورد خودروهاي سيار عرضه ميوه و صيفي‌جات كه به پاركينگ منتقل شد و همچنين ۶۱ گاري سيار غيرمجاز اشاره كرد.

وي با بيان اينكه سدمعبر يكي از مشكلات اساسي شهرها محسوب مي‌شود و رفع آن يكي از وظايف اصلي شهرداري‌ است، گفت: هر روزه افراد بسياري با استفاده نامتعارف از معابر عمومي مانع از اعمال حق عمومي مي‌شوند كه شهرداري بنا به وظيفه مكلف به رسيدگي و جلوگيري از انسداد و رفع سد معبر است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdxx0o.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما