يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 44442
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری جشنواره‌های غذا در مدارس قم

قم نيوز : قم نیوز: مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: جشنواره‌های زیادی را با موضوع غذا در مدارس استان برگزار کردیم.
برگزاری جشنواره‌های غذا در مدارس قم
به گزارش قم نیوز، اشرف مرتمی در جلسه جشنواره غذای حلال که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره‌های غذا در مدارس استان اظهار کرد: جشنواره‌های زیادی را با موضوع غذا در مدارس استان قم برگزار کردیم.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های غذا در مدارس استان قم با حضور اقوام مختلف بوده و برگزاری این جشنواره‌های زیبا شور و نشاط زیادی را به استان بخشیده است، همچنین المپیادهای ورزشی هم در مدارس استان قم برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: برگزاری المپیادهای ورزشی در مدارس استان یک فضای رقابتی را به وجود آورده است، مدیران مدارس سعی کردند که در کنار برگزاری المپیادهای ورزشی، آموزش غذاهای سالم را هم به دانش‌آموزان بدهند و این مسئله را در تک تک مدارس و کانون‌های استان قم در دستور کار داریم.

مرتمی با اشاره به جشنواره غذای حلال استان قم اظهار کرد: کارها برای برگزاری این جشنواره شروع شده است ولی باید برای تداوم چنین جشنواره‌هایی برنامه داشته باشیم و برای آن طرح بنویسیم، ایجاد یک فضای رقابتی در جشنواره غذای حلال استان قم می‌تواند موجب استقبال بیشتر مردم از این جشنواره شود.

وی ادامه داد: متاسفانه اکنون شاهد کشیده شدن کودکان به سمت فست‌فودها هستیم و برای مدیریت این مسئله نیاز به یک همت استانی داریم تا کودکان به سوی غذای فست‌فود نروند.

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: پیشنهاد می‌کنم که جشنواره‌های غذا در سطح مدارس آموزش و پرورش استان برگزار شود و سپس برگزیدگان این جشنواره‌ها برای شرکت در جشنواره غذای حلال استان معرفی شوند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchiknk.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما