چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 4461
در رقابت‌های گرامیداشت دهه فجر؛

ترکیب تیم بسکتبال قم در جام خلیج فارس مشخص شد

قم نيوز : قم نيوز: ترکیب تیم بسکتبال جوانان قم در مسابقات قهرمانی بسکتبال دهه فجر کشور جام خلیج فارس مشخص شد.
ترکیب تیم بسکتبال قم در جام خلیج فارس مشخص شد
به گزارش قم نيوز، رقابت‌های بسکتبال جام خلیج فارس در رده سنی جوانان بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از فردا در پنج شهر کشورمان آغاز خواهد شد.

بعد از برگزاری جلسه قرعه کشی و هماهنگی برگزاری مسابقات دهه مبارکه فجر جوانان جام خلیج همیشه فارس در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند، کادر فنی تیم قم نیز نفرات خود را معرفی کردند.

نخستین دوره رقابت‌های بسکتبال دهه فجر جوانان جام خلیج فارس، با حضور ۲۰ تیم شرکت کننده در مرحله مقدماتی در پنج گروه چهار تیمی به انجام می‌رسد و تیم‌های مدعی از نوزدهم تا بیست و یکم بهمن ماه با یکدیگر برای کسب جواز صعود به مرحله بعد پیکار می‌کنند.

بر این اساس بسکتبالیست‌های جوان قمی که یکی از تیم‌های مدعی شرکت کننده در این دوره از پیکارها به شمار می‌رود، در گروه چهارم مرحله مقدماتی این دوره با تیم‌های بسکتبال چهار محال و بختیاری، تهران و مرکزی به رقابت خواهد پرداخت.

در حالی که هدایت تیم بسکتبال جوانان قم در نخستین دوره مسابقات جام خلیج فارس بسکتبال ایران را علی میره‌ای بر عهده دارد، ابوالفضل آزاد فلاح یکی از مربیان تیم بسکتبال جهش ترابری قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به عنوان مربی فعالیت می‌کند و محمدرضا تقوی سرپرست این تیم خواهد بود.

در ترکیب تیم جوانان بسکتبال قم در پیکارهای جام خلیج فارس، محمدحامد زارعی، ابوالفضل محمدی، محمدامین ترابی، محمدمهدی امین، محمدجاوید راد، محمدجواد محمدی‌ احمد آبادی، محمدحامد امراللهی، مهدی محمودی‌ افضلی، احمد محمدنیا، حمید وفایی دانا، سیدعباس رضوی حائری و غلامرضا خوشدل عضویت دارند.

فدراسیون بسکتبال علاوه بر قرعه کشی این رقابت‌ها، میزبانان بازی‌های نخستین دوره مسابقات بسکتبال گرامیداشت دهه فجر جام خلیج فارس را مشخص کرده است که بر اساس آن بازی‌های گروه پنجم که تیم بسکتبال قم در آن قرار دارد در استان مرکزی و شهر اراک به انجام خواهد رسید.

همچنین در گروه نخست این دوره از رقابت‌ها تیم‌های بسکتبال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان و البرز، در گروه دوم تیم‌های بسکتبال مازندران، گلستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، در گروه سوم این دوره از پیکارها تیم‌های بسکتبال مردان استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان و لرستان و در گروه چهارم مسابقات بسکتبال گرامیداشت دهه مبارک فجر جام خلیج فارس نیز تیم‌های بسکتبال فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان برای صعود به مرحله بعد با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در پایان این رقابت‌ها نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان از تیم‌های شرکت کننده در جام خلیج فارس انتخاب شده و برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.39trak9tqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما