پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 45441
منبع : پایگاه اطلاع رسانی جهاد کشاورزی
با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: به‌منظور برنامه‌ریزی جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمات دهه فجر، کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مسؤل حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، ائمه جمعه بخش‌های استان، بخشداران استان و سایر مسئولان در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان قم برگزار شد.
کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم در این جلسه طی سخنانی ضمن تسلیت ایام وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: دشمنان جمهوری اسلامی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب، تلاش‌های فراوانی کردند تا اگر بتوانند اصل انقلاب را در هم بشکنند و اگر نتوانند مسیر انقلاب را منحرف کنند و انقلاب اسلامی را از درون و از ارزش‌های دینی، مکتبی و الهی تهی کنند، اما ملت بزرگ ایران با رهبری امام راحل و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری توانسته‌اند تابه‌حال در مقابل همه این توطئه‌ها ایستادگی نمایند.

حجت‌الاسلام صالح‌آبادی اظهار داشت: امروز آنچه که لازم است این است که ما بتوانیم هم اهداف انقلاب اسلامی را برای نسل‌های جدید روشن کنیم و هم مفاسد، انحرافات و وابستگی‌های رژیم فاسد پهلوی را برای نسل جدید بیان نمائیم.

وی با تأکید بر اینکه یکی از رویکردهای بسیار  مهم مراسمات دهه فجر امسال، تبیین و آگاهی بخشی و اقناع نسل جوان است، خاطرنشان کرد: به دلیل تبلیغات فراوانی که توسط امپراطوری رسانه‌ای دشمنان ایران با سوءاستفاده از برخی مشکلات اقتصادی و احیاناً تخلفات بعضی افراد در بخش‌های مختلف، انجام می‌شود، ضروری است که  برای نسل جوان مفاسد رژیم سابق و وابستگی‌ها و اثرات آن وابستگی‌ها تبیین شود.

صالح‌آبادی بیان داشت: نسل جوان باید به‌درستی بدانند که رژیم گذشته چه وابستگی شدیدی به قدرت‌های بزرگ جهان ازجمله آمریکا و انگلیس داشت، این وابستگی تا جایی بود که حتی بدون اجازه آنان کوچک‌ترین کارها را نیز انجام نمی‌دانند، مستشاران نظامی آمریکایی بر ارتش ایران کاملاً تسلط داشتند و رژیم نیز در مسائل اقتصادی و سیاسی کاملاً وابسته بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان این مطلب که باید بتوانیم هم مفاسد رژیم سابق و هم خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای نسل جوان و جامعه تبیین کنیم، افزود: اهداف بزرگ و والای امام راحل باید برای نسل جوان تبیین شود، چراکه در سال‌های اخیر برخی تلاش کرده‌اند تا شخص امام و اهداف این مرد بزرگ را زیر سؤال ببرند و وظیفه همه مسئولان و دلسوزان نظام این است که اهداف بلند امام و کار عظیمی که در عصر جدید انجام داده‌اند را برای جامعه و نسل جوان تبیین نمایند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگان نظام نیز باید توجه داشته باشند که از بیان مباحثی که به وحدت آسیب می‌زند و سخنان اختلاف انگیز به‌شدت پرهیز نمایند و تمام تلاش خود را برای ایجاد وحدت حول محور ولایت به کار ببندند.

محمدرضا طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم نیز در بخش دیگری از این مراسم طی سخنانی ضمن تسلیت سالروز وفات کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایامی وجود دارد که هر زمانی که دشمنان ایران و اسلام بخواهند از اختلاف نظراتی که بعضاً در بین مسئولان نظام وجود دارد، سوءبرداشت نمایند، از ملت بزرگ ایران یک تودهنی بزرگی می‌خورند.

وی افزود: ازجمله این ایام دهه مبارک فجر است که این دهه نماد وحدت و انسجام در بین امت اسلامی است و ما نیز به‌عنوان خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم که مراسمات این دهه باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود. 

وی بیان داشت: یکی از عواملی که باعث شده مراسمات این ایام هرسال باشکوه‌تر برگزار شود، مردمی بودن آن است و ما نیز باید تلاش کنیم که این مراسم توسط خود مردم و با محوریت ائمه جمعه و جماعات، شوراها و دهیاران برگزار شود.

طلایی خاطرنشان کرد: مجموعه سازمان جهاد کشاورزی نیز با تمام ظرفیت در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تلاش خواهد کرد و امیدواریم دهه فجر امسال، برنامه‌ها توسط اقشار مختلف مردم همچون سالهای گذشته با شکوهتر برگزار شود.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchzknk.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما