جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 44630
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

برای ترویج معارف قرآن باید همه تلاشمان را به‌کار گیریم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: همه ما وظیفه داریم هر آنچه که در توان داریم در مسیر ترویج معارف قرآنی به‌کار ببندیم.
برای ترویج معارف قرآن باید همه تلاشمان را به‌کار گیریم
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در دیدار اعضای ستاد اجرایی جشنواره قرآنی مدها متان با تقدیر از تلاش‌های دست‌اندرکاران این رویداد قرآنی اظهار کرد: خدمت به‌قرآن توفیق بسیار بزرگی است و کسانی که در این مسیر تلاش می‌کنند باید قدر این نعمت را بدانند.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم هر آنچه که در توان داریم در مسیر ترویج معارف قرآنی به کار ببندیم چرا که این مسیر خیر و برکت دنیا و آخرت را برایمان به همراه دارد.

استاندار قم ادامه داد: قرآن انسان را به سمت تعالی و بالندگی رشد می‌دهد از این رو همه ما باید در مسیر انس به قرآن کریم و آیات الهی گام برداریم.

صادقی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم فعالیت‌های خوبی دارند عنوان کرد: مجموعه استان نیز حمایت‌های لازم را از برنامه‌های کانون های مساجد انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: در طول سال رویدادهای قرآنی بسیاری به میزبانی استان قم برگزار می‌شود که امیدواریم در برگزاری جشنواره قرآنی مدها متان بتوانیم میزبان خوبی برای اهالی قرآنی مساجد کشور باشیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgz39t.ak9tw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما