پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 44836
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

لزوم برخورد نيروي انتظامي با مسافربرهاي شخصي غيرمجاز

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم بر لزوم برخورد نيروي انتظامي با مسافربرهاي شخصي غيرمجاز تاكيد كرد.
لزوم برخورد نيروي انتظامي با مسافربرهاي شخصي غيرمجاز
به گزارش قم نیوز،  مرتضي عزتي با اشاره به مسايل و مشكلات مبتلا به جامعه تاكسيراني شهر قم، اظهار كرد: يكي از اصلي ترين مشكلاتي كه به تازگي گريبان گير جامعه تاكسيران شده قطع سهم پرداختي دولت براي بيمه رانندگان تاكسي بوده كه مشكلاتي را براي اين قشر ايجاد كرده است.

وي با اشاره به سهم ۵۰ درصدي دولت در پرداختي هاي بيمه تاكسيرانان، گفت: در بودجه امسال دولت سهم پرداختي دولت براي رانندگان تاكسي به ميزان ۵۰ درصد و به مبلغ ۲ ميليون و ۱۰۰ هزار ريال ديده نشده است.

عزتي عدم برخورد قاطع نيروي انتظامي با مسافربرهاي شخصي غيرمجاز را مورد توجه قرار داد و افزود: اين مساله بعضا با افزايش مسافربرهاي شخصي موجب بروز درگيري بين تاكسي‌داران و آنها شده و وضعيت اقتصادي فعالان اين بخش را با مشكلاتي مواجه كرده است.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم با تاكيد بر اينكه تاكسي داران به صورت مداوم و شبانه روزي در حال خدمات رساني به شهروندان هستند، افزود: با وجود تمام اين مشكلات سيستم حمل و نقل درون شهري قم همواره فعال بوده و با توان و قدرت بيشتري به شهروندان خدمت رساني مي‌كند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcepv8e.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما