پنجشنبه ۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : 453
بدرلو:

کنترل خط میانی را از هافبک‌های پرسپولیس می‌گیریم‌

قم نيوز : قم نیوز: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: با همان انگیزه‌ای که برای شکست تیم فولاد داشتیم، مقابل پرسپولیس نیز با انگیزه به میدان می‌رویم و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.
کنترل خط میانی را از هافبک‌های پرسپولیس می‌گیریم‌
به گزراش قم نیوز، مهدی بدرلو با بیان اینکه برای ایجاد موقعیت گلزنی کنترل خط میانی را از هافبک‌‌های پرسپولیس می‌گیریم، اظهار کرد: با توجه به روحیه بسیار خوب و آمادگی مطلوبی که بازیکنان دارند، از هر نظر برای شکست پرسپولیس آماده‌ایم و تنها برای کسب سه امتیاز مقابل این تیم به میدان می‌‌رویم.

وی با اشاره به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم، افزود: خوشبختانه ظرف روزهای گذشته تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم و بازیکنان ما از نظر بدنی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند و برای کسب سه امتیاز حساس دیدار با پرسپولیس وضعیت مطلوبی داریم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم که تیمش در حال حاضر در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، تصریح کرد: شناخت خوبی از تیم پرسپولیس داریم و نکات لازم برای پیروزی در این دیدار را مربیان ما به بازیکنان گوشزد کرده‌اند، ضمن اینکه راه پیروزی در خانه حریف را با ارائه بازی خوب می‌یابیم.

وی با بیان اینکه صبای قم مقابل تیم‌های بزرگ بازی‌های بسیار خوبی ارائه کرده است، تاکید کرد: بازیکنان صبای قم بعد از نتیجه خوبی که در هفته هشتم مقابل فولاد خوزستان گرفتند، برای این دیدار انگیزه‌های زیادی دارند و تلاش‌ می‌کنیم با کسب سه امتیاز این دیدار به صدر جدول صعود کنیم.

بدرلو در ادامه با بیان اینکه صبای قم در مجموع از شرایط بسیار خوبی برخوردار است، اظهار کرد: در تمام روزهای این هفته با توجه به شناختی که از تیم فوتبال پرسپولیس همدان داشتیم، تمرین کرده‌ایم و امیدواریم در روز بازی با پرسپولیس با استفاده از فرصت‌های خوب گلزنی، به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی تصریح کرد: در مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به دنبال رسیدن به یکی از مکان‌های بالای جدول رده‌بندی برای حضور در لیگ‌ قهرمانان آسیا هستیم و در این راه تلاش زیادی را انجام می‌دهیم که امیدوارم با ارائه بازی خوب و کسب نتیجه همراه باشد.

هافبک تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: در بازی هفته گذشته مقابل فولاد با توجه به شناخت خوبی که از این تیم داشتیم، توانستیم در طول زمان‌های مسابقه با ارائه بازی منطقی، به نتیجه دلخواه دست یابیم و موقعیت در جدول رده‌بندی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در دیدار عصر جمعه نیز با توجه به اینکه در زمین تیم پرسپولیس به میدان می‌رویم و میزبان از شرایط میزبانی و حمایت تماشاگران خود برخوردار است، تلاش می‌کنیم بازی منطقی ارائه کرده و با تمام توان به دنبال سه امتیاز باشیم.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته نهم نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه هشتم مهر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcfimdjaw6dt.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما