پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 45433
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

نصب ۶۰ دوربين نظارتي تا پايان سال جاري در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس مركز مديريت هوشمند شهرداري قم از نصب نزديك به ۶۰ دوربين نظارتي تا پايان سال ياد كرد و گفت: اين سامانه‌ها در ميادين و تقاطع‌ها استفاده و سامانه‌هاي كنترلي نيز به منظور ثبت تخلف در نقاط مختلف شهر به ويژه محدوده‌هاي طرح ترافيك و ورودي‌هاي شهر نصب مي‌شود.
نصب ۶۰ دوربين نظارتي تا پايان سال جاري در قم
به گزارش قم نیوز،  اكبر قليچ در حاشيه افتتاح نمايشگاه الكترونيك و كامپيوتر«الكامپ» ، با بيان اينكه اين نمايشگاه با محوريت نمايش ابزار هوشمند در حال برگزاري است، اظهار كرد: مركز مديريت كنترل هوشمند شهرداري با حمايت مديران شهرداري غرفه خود را در نوزدهمين نمايشگاه الكامپ قم برپا كرده است تا بتواند بخشي از خدمات خود را نمايش دهد.

وي تحقق حمل و نقل هوشمند را يكي از مولفه‌هاي مورد نياز شهر هوشمند دانست و اضافه كرد: زيرساخت‌هاي رسيدن به اين هدف دنبال شده است چراكه شهرداري قم با توجه به گسترش جمعيت، افزايش جابه جايي افراد، توسعه تجهيزات و توليد روزافزون خودرو به مباحث حمل و نقل هوشمند به صورت ويژه توجه دارد.

رئيس مركز مديريت هوشمند شهرداري قم با اشاره به اهتمام اين مركز نسبت به استفاده از سامانه‌هاي كنترلي و نظارتي عنوان كرد: مركز مديريت هوشمند قراردادهاي جديدي را در دستور كار قرار داده است تا بتواند با استفاده از آنها شهر ايمني را براي مردم ايجاد و از حوادث جلوگيري كند.

وي گفت: در هفته‌هاي آينده با نوشتن قراردادهاي لازم با پيمانكاران طي ۶ ماه شوارع اصلي و فرعي شهر قم مورد پوشش سامانه‌هاي كنترلي قرار مي‌گيرد.

قليچ از نصب نزديك به ۶۰ دوربين نظارتي تا پايان سال ياد كرد و افزود: اين سامانه‌ها در ميادين و تقاطع‌ها استفاده  و سامانه‌هاي كنترلي نيز به منظور ثبت تخلف در نقاط مختلف شهر به ويژه محدوده‌هاي طرح ترافيك و ورودي‌هاي شهر نصب مي‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcip5a5.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما