پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 45434
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تحقق مديريت هوشمند شهري به صورت ويژه دنبال مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم با بيان اينكه شهرداري در حوزه مديريت هوشمند به دنبال رفاه مردم است، گفت: مديريت هوشمند مي‌تواند بسياري از دغدغه‌هاي شهري را رفع كند به همين علت تحقق اهداف مورد نظر در اين حوزه به صورت ويژه دنبال مي‌شود.
تحقق مديريت هوشمند شهري به صورت ويژه دنبال مي‌شود
به گزارش قم نیوز، عليرضا قاري‌قرآن در حاشيه افتتاح نمايشگاه الكترونيك و كامپيوتر«الكامپ» ، با تاكيد بر اينكه شهرداري قم به دنبال تحقق حمل و نقل جامع شهري است، اظهار كرد: رفع مشكل ترافيك به ويژه در نقاط پر تردد شهري به عنوان يك اولويت مطرح است.

وي اضافه كرد: اكنون مديريت هوشمند و توسعه سامانه‌هاي نظارتي و كنترلي در حوزه‌هاي مختلف حمل و نقل و ترافيك به شيوه گسترده مورد توجه قرار گرفته است چراكه روش‌هاي جديد نتايج مثبتي را در اين حوزه‌ها به دنبال دارد.

معاون شهردار قم رفع مشكلات حمل و نقل و ترافيك را نيازمند اطلاعات دقيق دانست و عنوان كرد:‌ بايد زيرساخت‌هاي مورد نياز شهري را فراهم كرده تا بتوانيم در رفع مشكلات موفق باشيم.

وي با اشاره به اينكه شهرداري در نمايشگاه الكامپ به دنبال ارائه عملكردي مطلوب در حوزه حمل و نقل و ترافيك هوشمند است، مطرح كرد:‌ اميدواريم در اين نمايشگاه بتوانيم بستر تبادل نظر ميان بخش‌هاي مختلف استان را فراهم كرده تا از مجموعه امكانات استان بيشترين بهره‌برداري را داشته باشيم.

قاري‌قرآن با بيان اينكه شهرداري قم در حوزه مديريت هوشمند به دنبال رفاه مردم است، عنوان كرد: مديريت هوشمند مي‌تواند بسياري از دغدغه‌هاي شهري را رفع كند به همين علت تحقق اهداف مورد نظر در اين حوزه به صورت ويژه دنبال مي‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjxxex.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما