پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 45435
منبع : پایگاه خبری پلیس

نيروي انتظامي و دستگاه قضائي دو رکن اساسي در تامين امنيت همه جانبه

قم نيوز : قم نیوز: نيروي انتظامي و دستگاه قضائي دو رکن اساسي در تامين امنيت همه جانبه هستند.
نيروي انتظامي و دستگاه قضائي دو رکن اساسي در تامين امنيت همه جانبه
به گزارش قم نیوز،  جلسه کميته راهبردي فرماندهي انتظامي استان قم با دادسراي عمومي و انقلاب قم با حضورسردار مجتبايي و جمعي از روسا و معاونين اين فرماندهي در دفتر دادستان قم برگزار شد.

فرمانده انتظامي استان قم در ديدار مهدي کاهه دادستان قم ضمن تبريک سمت دادستاني، از تلاش و خدمات وي طي ساليان متمادي در دستگاه قضائي قدرداني کرد.

وي دوستي با مردم و تعهد نسبت به دستگاه هاي هدف را از ويژگي هاي بارز دادستان قم برشمرد و افزود: در مجموعه پليس قم اين سطح تعاملات را با يگان هاي مختلف انتظامي استان در سال هاي گذشته به خوبي حس کرده ايم.

سردار مجتبايي ضمن تاکيد بر امنيت فراگير و ارتقاء آسايش مردم، تصريح کرد:‌ ما نسبت به استان يک شهروند نيز محسوب شده بنابراين بايد فراتر از قانون به وظايف مان عمل کنيم.

فرمانده انتظامي استان قم تعهد، ايمان و انگيزه را از ديگر خصوصيات کاهه دادستان قم عنوان کرد و گفت:نيروي انتظامي و دستگاه قضائي دو رکن اساسي در تامين امنيت همه جانبه هستند.

دادستان قم نيز در سخناني نيروي انتظامي را متولي نظم و امنيت در سطح جامعه دانست و ضمن قدرداني از همراهي همه جانبه پليس قم با دستگاه قضائي، تصريح کرد: دلگرمي ما به دليل همراهي و همکاري شماست و انگيزه، اعتقاد و سلامت را از جمله ويژگي هاي پليس قم مي دانيم.

وي سهم عمده سلامت دستگاه قضايي را در اختيار مجموعه نيروي انتظامي دانست و آن را به دليل انجام اقدامات اطلاعاتي پيش از مأموريت ها برشمرد که سلامت قضائي را رقم مي زند.

مهدي کاهه، سپس هم افزايي، اعتماد متقابل و حرکت رو به جلو را در انجام کارهاي زيربنايي موثر ارزيابي کرد و افزود:يکي از اهداف ما برخورد با ناهنجاري ها در سطح جامعه است و براي رو به جلو بودن بايد عمليات و اقدامات ما عيني و مسبوق به آسيب شناسي باشد.

دادستان قم گفت: متوليان نظم و امنيت بايد همواره به انجام مأموريت ها نگاه علمي داشته و ضمن برخورد با قانون شکنان،‌ اقدامات پيشگيرانه را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcamyny.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما